Ni mammor!!!!!!!
Nu ska ni få höra det sjukaste.En kvinna är inne på behandling för droger o alkohol o så. Hennes pappa är clean han lämnar pisse prover 3 ggr i veckan för att han ens ska få träffa sin älskade dotter. Inte nog med det utan hon bestämmer tider o så han träffar sin egen dotter max 3-4 timmar i veckan o ibland månden för då har hon fått för sig nånting. Nä att det bara får vara så i ett land som Sverige att kvinnan har mer rätt till barnen fast att dom knarkar o säljer sig mot en pappa som sköter sig o gör allt för sin dotter, så bara där kan vi snacka om gemlikhet detsamma ska gälla för mannen som för kvinnan men nä inte när det kommer till våra barn då har kvinnan sån jävla förtur så det är helt sjukt. Nä fy fan för alla er som håller era egna barn från den andre föräldern fy fan för er har så mkt avsky när jag ser hur han kämpar o kämpar. Har själv barn så men som tur är så har vi inga sådana problem. Detta skriver jag för min älskade vän var stark i det karman kommer ta henne en dag. Tack för mig.