• Vivi

Vill träffa lite nytt folk , bor i uppsala

Hejsan! jag är en mamma på 25 år,jag har  två barn, pojkar, och väntar mitt tredje barn, pojkarna är 2 1/2 och 5 1/2 år gamla. jag bor i uppsala,  och är rätt nöjd med livet. men jag skulle gärna vilja träffa lite nytt folk, lite nya kompisar. fler här ifrån uppsala?

• Svar på tråden Vill träffa lite nytt folk , bor i uppsala
  • josefineaz

Hej. ..är nyinflyttad i Uppsala, har lite yngre barn men kanske kan ses något ändå:)/Josefine

• Vivi

Hej josefine! kul att du hörde av dig! , ja det vore kul o ses, nu när det börjar bli varmt så finns det ju en del parker man kan va på o ha med sig fika, hur gamla e dina barn? mina e som sagt 2 och 5 , hälsningar: vivi

• lillans

Hej! Jag har en son på 14 månader och bor utanför Uppsala. Vore roligt med nya ansiktenpå vännsidan är 21. :)

• Sandra8404

Hej .jag är 30 & har en son på 4 1/2 år. Vill jätte gärna träffa nya vänner

• Pemberly

Jag bor i Uppsala och med min man och en fyraårig son och en liten bebis. Jag skulle gärna lära känna lära känna lite nytt folk med barn i min äldre sons ålder, dvs ca 3-5. De flesta av våra vänner som har barn har yngre barn eller mycket äldre och fyraåringen skulle behöva umgås mer med jämnåriga.

Svar på tråden Vill träffa lite nytt folk , bor i uppsala