• Anonym (oskuld 36 år)

Ska jag gå på bordell?

Är 36 år men har aldrig legat med en tjej... Skulle vilja ha sex minst en gång i mitt liv... Ser okej ut, men har alltid varit helt otroligt blyg vad gäller tjejer. Börjar misströsta att det aldrig kommer att hända! Har länge funderat på att gå till en prostituerad, men vågar inte... Är dels rädd för att bli tagen av polisen, men också rädd att bli lurad. Verkar vara rätt många bedragerskor i den här branschen... 

Men jag har i nästa vecka chansen att gå helt lagligt på en "seriös" bordell, då jag i ett helt annat ärende åker till Danmark... Detta är kanske min allra sista chans att ha sex, då det förmodligen blir olagligt att gå på bordell då de Rödgröna tar över i september... Är kluven till hur jag ska göra. Har inget emot tanken att betala för sex, utan är mest orolig för att jag typ ska svimma av nervositet när jag ser tjejen naken... eller få utlösning så fort jag rör vid ett par bröst... Bara jag tänker på det nu gör att jag blir alldeles yr...

Men det kan som sagt vara min sista chans. Tror inte det kommer att hända utan att jag betalar för det. Har aldrig varit i närheten av att få ligga...

Vad säger ni? Ska jag "go for it" i nästa vecka eller låta bli och acceptera att jag förmodligen kommer att dö som oskuld?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska jag gå på bordell?
  • Anonym (Oskuld kvinna 37)

Hej! Jag är en kvinna på 37 år och har precis samma problem eller vad man nu ska kalla det . Jag har aldrig haft sex och längtar efter att träffa en trevlig man som kan älska mig och jag honom där vi naturligtvis också får lära oss att njuta av varandras kroppar... Jag har också alltid varit blyg inför det motsatta könet - mest på grund av att jag som barn blev mobbad och var utanför. Men hoppet om att träffa någon har jag alltid haft kvar - men snart är även det på väg att lämna mig Hoppas det löser sig för dig!

• Jan Banan01
    Anonym (oskuld 36 år) skrev 2014-04-26 20:42:52 följande:
    Är 36 år men har aldrig legat med en tjej... Skulle vilja ha sex minst en gång i mitt liv... Ser okej ut, men har alltid varit helt otroligt blyg vad gäller tjejer. Börjar misströsta att det aldrig kommer att hända! Har länge funderat på att gå till en prostituerad, men vågar inte... Är dels rädd för att bli tagen av polisen, men också rädd att bli lurad. Verkar vara rätt många bedragerskor i den här branschen... 

Men jag har i nästa vecka chansen att gå helt lagligt på en "seriös" bordell, då jag i ett helt annat ärende åker till Danmark... Detta är kanske min allra sista chans att ha sex, då det förmodligen blir olagligt att gå på bordell då de Rödgröna tar över i september... Är kluven till hur jag ska göra. Har inget emot tanken att betala för sex, utan är mest orolig för att jag typ ska svimma av nervositet när jag ser tjejen naken... eller få utlösning så fort jag rör vid ett par bröst... Bara jag tänker på det nu gör att jag blir alldeles yr...

Men det kan som sagt vara min sista chans. Tror inte det kommer att hända utan att jag betalar för det. Har aldrig varit i närheten av att få ligga...

Vad säger ni? Ska jag "go for it" i nästa vecka eller låta bli och acceptera att jag förmodligen kommer att dö som oskuld?
    Bäste TS. Du och signum oskuld kvinna 37 kanske skulle ta och prata lite med varandra?
  • mr me
    Jan Banan01 skrev 2014-04-26 21:00:53 följande:
    Bäste TS. Du och signum oskuld kvinna 37 kanske skulle ta och prata lite med varandra?
    Flört
  • Jan Banan01
    mr me skrev 2014-04-26 21:02:51 följande:
    Flört
    Flört
  • Anonym (;))
    Jan Banan01 skrev 2014-04-26 21:06:09 följande:
    Flört
  • Gathehielm

Fan, kör på det. Danskarna har ju fortfarande en nykter syn på sexualitet, så det är lika bra att dra dit innan de blir lika skitnödiga som sina grannar i norr.

Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (Morgan)

Jag tycker att du ska ta dig en funderar på varför dessa kvinnor eller män säljer sex i första taget. Jag tror att majoriteten av de som säljer sex inte mår bra. Drömmen om den lyckliga horan är nog dessvärre inte så sann som många tycks tro.

• Gathehielm
    Anonym (Morgan) skrev 2014-04-26 22:23:28 följande:

Jag tycker att du ska ta dig en funderar på varför dessa kvinnor eller män säljer sex i första taget. Jag tror att majoriteten av de som säljer sex inte mår bra. Drömmen om den lyckliga horan är nog dessvärre inte så sann som många tycks tro.

Jag var rätt lycklig själv när det begav sig.
    Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (sam)

Varför skulle det bli olagligt om sossarna vinner valet?
    Jag tycker du ska göra det men inte nästa vecka, lägg ner mer tid på det så blir det bättre.

Svar på tråden Ska jag gå på bordell?