• milania

sexlust?

Tre veckor sen som min bebis föddes och redan efter en vecka fick jag tillbaks sexlusten och nu börjar det bli jobbigt, blir kåt så fort killen tar av sig tröjjan typ  Jag är fortfarande öm där nere så jag vågar inte ha sex (syddes bara två ytliga stygn) och har ont i klitoris, vet int vad det kan bero på, kanske att bindorna trycker och typ stänger in.  

Är det fler som fått tillbaka sexlusten så snabbt eller e jag typ onormal? Tungan ute

När hade ni sex efter förlossningen och hur kändes det? 

jag är rädd för att det ska göra ont...

• Svar på tråden sexlust?
  • Sansai

Så länge du har avslag bör du inte ha penetrerande samlag.

• lyckligmamma87

Nä du är.ej.ensam el onormal osv...jag fick tillbaka lite lust runt 2 v efter fl o överkåt efter 3-4 v :) båda gg....hade sex efter 4 v sist o denna gg bara onani efter 2-3 v o hoppas på sex snart....

Va bara spänd o orolig första gg sist....

• lyckligmamma87
    lyckligmamma87 skrev 2014-04-26 18:57:02 följande:
    Nä du är.ej.ensam el onormal osv...jag fick tillbaka lite lust runt 2 v efter fl o överkåt efter 3-4 v :) båda gg....hade sex efter 4 v sist o denna gg bara onani efter 2-3 v o hoppas på sex snart....

Va bara spänd o orolig första gg sist....

Blev sex igår o i natt o det va skönt osv men jag har inte syt el nått
  • fyrabarnsmor4

Ja jag hade sex inom 1 vecka efter förlossningar, det gick bra. Visst jag var lite öm men det gick ändå bra.

• fyrabarnsmor4
    Sansai skrev 2014-04-26 17:41:25 följande:
    Så länge du har avslag bör du inte ha penetrerande samlag.
    JO man får ha samlag när man har avslaget.
    Det gäller att ha kondom.

Men vi körde alltid utan.
    Hade inte varit nåt problem.

• Goding

Våran bebis blir snart 4 månader och jag har lyckats övertala min sambo EN gång! Var nog 4 veckor sedan nu. Nu vägrar han och visar inget intresse av mig alls. Jag försöker få komplimanger osv genom att köpa nya kläder som jag vet han tyckte jag var snygg i innan jag vart gravid. Men när jag frågar om typ " är jag fin i nya skjortan? " får jag bara till svar "hmm var väll fin" och sen tittar han ner i sin iPhone igen. Försöker vara sexigare efter dusch osv för att se om jag får några blickar han vänder inte ens huvudet åt mitt håll.. :( ! ????

Svar på tråden sexlust?