Ska det va så här eller vad är fel?
Hej!
Det var 3 månader sedan jag födde mitt första barn. Jobbig förlossning, sugklocka, sprack (grad 2), tappade drygt 900 ml blod, men på efterkontrollen såg det bra ut. Tog en tid att läka och bli mer mig själv i kroppen igen, men precis som det ska. Nu, tre månader efteråt har jag i 3,5 veckas tid gått med ont i tjejmagen, likt molvärk eller mensvärk typ, och illamående till och från, blöder även litegrann (rosa flytningar eller med små blodstrimmor) några timmar till två dagar efter vi haft sex, och jag tror det är ett samband mellan blödningarna och min orgasm vilket känns märkligt.
Trodde först jag var gravid igen, för kändes nästan precis som graviditetens början. Men alla tester jag tagit har visat negativt. Så då har jag tänkt att mensen kanske kommer igång snart, men det händer ju inget... Jag bara har ont och mår illa och blöder efter sex. Dessutom får jag ofta mer ont både på morgonen när jag sovit samt om jag står längre stunder eller går på dagen. Så märkligt tycker jag..! Förutom det är det inte så mycket mer att berätta, än att det en dag här även kom en liten klump i trosan, som inte var blod, och inte nåt syntetiskt, utan det var nån typ av kroppsvävnad, vet dock inte vad. Den lilla "klumpen" gick att dra ut och blev då kanske 2 cm lång...
Vad kan felet vara? Vad ska jag göra?