Snälla hjälp akut :(!!
Min man o ja e mordhotade, anmälningar har gjort i ett halvår o även mordförsök där de erkänt men ändå släppts. Jag Vill kunna skriva i detaljer så ni förstår men jag kan inte för vill inte att något ska leda till mig. Blir mamma när som, har suttit inomhus i 3 månader utan att gå ut. Polisen säger själv att vi har en stor allvarlig hotbild mot oss. Vi har inte fått nån hjälp bara ett larm som vi inte ens får ha längre, soc hjälper inte heller till. Dom på akutboende erbjuder endast mig kvinnojour. Vi fick skyddat boende där vi skulle va i 3 dagar. Poliser o soc ringde oss på dolt nummer o sa att vi skulle stå ut i 3 dagar så skulle vi få iaf en tillfällig lägenhet. De gick 2 veckor de ringde inte, vi försökte må dom på alla sätt men inget resultat. Vi kunde inte va instänga mer i ett litet rum utan kyl o frys o vi var ej kapabla till att röra oss.(skadade). Vi var tvunga att lämna stället. Efter en vecka ringer akutboende upp o erbjuder endast mig kvinnojour. Jag är gift o ska få barn, är de enda de kan erbjuda kvinnojour???? Efter jag tackat nej till de så har de inte hört av sig på 3 mån. Hoten blir bara värre o värre och ja vet inte vart vi ska ta vägen.. Jag har varit så deprimerad, att sitta nära ett öppet fönster är friheten för mig just nu.. O att höra från bekanta o nära o kära om va idioterna planerar mot oss gör de inte bättre.. Vafan e de för säkerhet vi har..