Oerhört lycklig men nedstämd..
Känner mig så ensam.. Jag hade en plan att efter graviditeten så småningom ķomma ut för mig själv genom att träna.. (gick upp 35kg).. Men 1. Sonen vill bara ha bröstet, vägrar flaska. Det kan jag dock leva med. 2. Sambon kommer oftast hem kl 18.30 eller 20.30.. då är jag för slutkörd för att träna (min son är underbar.. men klart man är trött). 3. Det som gör att jag gråter mig till sömns är. . Jag har alltid haft stora bröst.. F-G kupa.. Hade D i högstadiet och blev mobbad för det.. De senaste åren har jag börjat trivas i mina bröst.. men nu när sonen kom fick jag K-kupa. Till saken hör att jag har sjukt ont i axkarna och rygg av dom. Inga bra bhar finns i Sverige, jag är rätt fattig under mammaledigheten så har inte råd att specialbeställa..sportbh finns ej som ger ett bra stöd - jag kan inte träna.. Jag är rätt smal annars men kan inte ha några av mina kläder längre och de få nya kläder jag köpt (har inte råd) det jag ut som ett hus i. Sommaren närmar sig och jag har inte heller råd att köpa mig en bikini - om det ens finns någon som passar. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. . Ingen förstår. . Jag är ledsen varje dag trots att jag är så lycklig över min familj.. jag vill kunna njuta av livet. ♡