• Anonym (madde)

hur sen mens kan man ha?

hej jag ündrar hur sen mens man kan ha min mens är sen 3 månader och jag är inte gravid tagit tester ?

• Svar på tråden hur sen mens kan man ha?
  • Anonym (madde)

har tagit 4 st  och alla visar negativt? tagit olika märken och 1 veckas mellanrum på alla?

• Aleksandra Barnmorska

Hej! Man brukar säga att när mensen uteblivit i tre månader utan att man är gravid att man ska boka tid för en undersökning hos en gynekolog. Lycka till

• Anonym (madde)

jag har försökt att få ben tid på kk i malmö men det dom säger är att det intre är akut å jag kan gott vänta i 3 månader till!! jag har fått remiss från min vc till kk och det kan ta upp till 3 månader innan man kommer dit har även suttit i deras väntrum i över 4 timmar men dom gjorde inget för det är inte akut tycker dom!! när jag väntade min2 son var jag gravid i 6 månaden utan att veta då jag åxå tog 5 olika grav test å sen fick jag en tid hos en bm å tog ul direkt det kom som en chok då,, så man är ju lite orolig....

• Anonym (madde)

ja jag har ringt runt överallt alla sa att dom inte tar emot om det inte är akut vilket jag tycker är sjukt för jag har börjat få smärta nu åxå

Svar på tråden hur sen mens kan man ha?