• Anonym (frågvis)

Funkar campral?

Hej! Testar campral igen för andra gången. Är skeptisk till dessa tabletter, hjälper de verkligen mot det jobbiga alkohol suget? Era erfarenheter? 

• Svar på tråden Funkar campral?
  • Ful Anka
    Anonym (frågvis) skrev 2014-04-08 20:37:59 följande:
    Hej! Testar campral igen för andra gången. Är skeptisk till dessa tabletter, hjälper de verkligen mot det jobbiga alkohol suget? Era erfarenheter? 
    De funkar väl bäst i kombination med annat. Som Antabus och det som förr hette Revia. Revia skulle ta bort effekten av alkohol, det heter något annat idag, vad vet jag inte.
    Jag körde alla 3 pillerna under en period men jag tror att det som hade bäst effekt var Antabusen. 8 månader med "busen" var 4:de dag sen var jag för frisk för att ta den. Sen var det bara jävlar anamma kvar och en dag i taget. 
  • Trasig Människa

Hej,

Jag fick för mig att det var "välbefinnandet" som försvann, du vet den där varma känslan efter öl nummer 3?

Dvs det är ingen ide att dricka.

• Anonym (frågvis)

Jovisst, tråkigt bara när man dricker för kicken och den sköna känslan. Men jag dricker på fel sätt, tills jag däckar, vill/bör komma ifrån det, bara så svårt. Har provat antabus, men slutade och fortsatte dricka.

• Anonym (frågvis)

Naltrexon bättre/sämre/lika? 

• Ful Anka
    Anonym (frågvis) skrev 2014-04-08 21:44:33 följande:
    Naltrexon bättre/sämre/lika? 
    Vet inte. Fanns inte när jag slutade dricka. Körde på med busen och låtsas groggar gjorda på olika läskedrycker.
  • Anonym (frågvis)

Struntar i att ta dessa tabletter, är inte tvungen. 

• Ful Anka
    Anonym (frågvis) skrev 2014-04-09 18:19:23 följande:
    Struntar i att ta dessa tabletter, är inte tvungen. 
    Nej tvingad är man ju inte men behöver du ingen hjälp då? Att göra ett längre uppehåll i alla fall.
Svar på tråden Funkar campral?