• kagge

Vill yngla av mig fler barn. Bruden snackar om spiral. Löser sexvägran problemet?

Min fru och jag fick barn för en månad sen. Jag är sugen på ett till barn direkt. Min kvinna håller inte med. Hon presenterade ikväll att hon ville börja använda spiral. Jag ser liksom ingen poäng med sex med preventivmedel, sexet är sämre och min hjärna säger att det är helt poänglöst.

Min fru är väldigt intelligent, logisk och envis (ovanligt för kvinnor men försök visualisera), och första barnet var jag tvungen att lura henne till. Jag låtsades vara förvånad då vi gjorde graviditetstestet Skäms. Hursomhelst så är hon glad nu när vårt första barn är fött, och jag erkände mitt lilla hyss.

Min idé nu är att jag ska lura henne att få ett andra barn. Först så försökte jag manipulera henne till att tro att man inte kan bli gravid det första året efter att man fött, men det läste hon snabbt. Och nu snackar hon om spiralgrejen.

Lösningen jag kan komma på är att sexvägra + träna hårt varje dag (gå runt svettig med bar överkropp efteråt hemma). Kommer bli jävligt svårt att sexvägra, men jag vill inte ödsla min dyrbara säd på en kvinna med spiral uppkörd i vaginan.

Sista vill jag tillägga att vi älskar varann, jag känner bara att jag måste ta befälet helt enkelt.

• Svar på tråden Vill yngla av mig fler barn. Bruden snackar om spiral. Löser sexvägran problemet?
  • Choklaad

Men alltså, ni har nyss fått ett barn? Varför inte njuta av den här tiden med ert första barn istället för att börja tillverka en ny på studs? Ni får ju inte tillbaka den här tiden igen.

Hon kanske också vill ha ett syskon så småningom men varför manipulera och lura din fru? Säg då hellre som du känner istället för att ljuga till dig ett barn.

• Ess

Vill du ha barn tätt, så lägg fram fördelarna med att ha dem tätt.
    Står du och försöker ljuga ihop nåt så framstår du bara som en idiot. Sen krävs det att man hjälps åt när man har barnen tätt.

• gulblomman

Ursäkta men det här beteendet äcklar mig verkligen. Hur kan du endast tänka på din del "att yngla av sig"? Förstår att det är sexigare att ha sex när man vet att det kan hända någonting - det tycker jag med!
    Bara det att du lurade henne första gången är ordentligt sorgligt. Gör inte om ditt misstag.
    Koncentrationen borde ligga på att vara en bra far. Sedan ska man nog som man kunna ha sex & njuta av det utan att det ska vara något tvång om att försöka föröka sig hej vilt. Hur ska det bli sedan i så fall när frugan är slutkörd efter ett antal barn? Fattar ärligt inte hur fan du tänker.

• Ess
    gulblomman skrev 2014-04-19 16:56:05 följande:
    Ursäkta men det här beteendet äcklar mig verkligen. Hur kan du endast tänka på din del "att yngla av sig"? Förstår att det är sexigare att ha sex när man vet att det kan hända någonting - det tycker jag med!
    Bara det att du lurade henne första gången är ordentligt sorgligt. Gör inte om ditt misstag.
    Koncentrationen borde ligga på att vara en bra far. Sedan ska man nog som man kunna ha sex & njuta av det utan att det ska vara något tvång om att försöka föröka sig hej vilt. Hur ska det bli sedan i så fall när frugan är slutkörd efter ett antal barn? Fattar ärligt inte hur fan du tänker.
    Har läste några saker av denna ts, denna personen har snarare svansen på baksidan än på framsidan av kroppen.
Svar på tråden Vill yngla av mig fler barn. Bruden snackar om spiral. Löser sexvägran problemet?