• Anonym (Tjej)

    Makaroner i fittan

    Hej. Jag är en ung tjej som vill utforska lite. Jag känner mig en aning kåt. Och bara tanken av att jag kommer vara själv hemma ikväll gör mig mer kåt. Jag vill testa och utforska saker jag aldrig gjort.

    Va har ni för tips?

    Ja har tänkt koka makaroner och stoppa in dem i slidan. Jag det inte finns plats gör mer ska jag ligga ner och krysta ut dem lugnt och försiktigt. En tjejkompis berättade det och sa att det är jätteskönt. Har någon testat det?

    Kom gärna med förslag! Både anala och vaginala lekar

  • Svar på tråden Makaroner i fittan
  • Anonym (H)

    Du låter mer som en pervers gubbe med fantasier.

  • Chiquita89

    Det där måste ha varit det äckligaste jag läst...


    Fuck perfection, love yourself and don't give a fuck what people think.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (H) skrev 2014-04-05 12:35:46 följande:
    Du låter mer som en pervers gubbe med fantasier.



    Nej verkligen inte! Äckel. Blää
  • Anonym (Louise)

    Haha, det var det sjukaste jag läst på länge. Antar att detta inte är en seriös tråd ;)

  • studentbruttan29

    Visst att man berättar sånt för sina kompisar..testa att köra upp en frusen korv i stjärten lilla gubben och sluta tänka på småtjejer.

  • AstridH
    studentbruttan29 skrev 2014-04-05 13:22:24 följande:
    Visst att man berättar sånt för sina kompisar..testa att köra upp en frusen korv i stjärten lilla gubben och sluta tänka på småtjejer.
    Fan, jag vet inte. Det skulle kunna vara sant. I min umgängeskrets pratar vi om sådant, typ knäppa onanigrejer vi gjort, men jag har aldrig hört om kokta makaroner tidigare. Däremot lampfötter, tandborstar och gosedjur, men det är ingenting jag skulle rekommendera.
  • Anonym (orolig)

    Det låter som en variant av Fälthoran.

  • Anonym (Kingen)

    Ta Microlax, det funkar fint och skönt är det också.

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Kingen) skrev 2014-04-05 15:30:39 följande:
    Ta Microlax, det funkar fint och skönt är det också.



    Ne blää! Ja vill inte ha en fitta som luktar lax

    Jg provade makaroner och det gick inte så bra med smånakaroner. Testade sånna där rör-makaroner..det var myclet skönare.
  • carlf

    Haha, men om inte alla kommer ut? eller du räkna innan du stoppa in? 

Svar på tråden Makaroner i fittan