barnhatare
Är så sjukt frustrerad.Jag har 2 barn,2 och 4 år gamla.Jag älskar mina barn mer än något annat,dock är jag medveten om hur jobbiga föräldrar kan vara när de inte pratar om något annat om sina barn på facebook,instagram,twitter,jobbet osv.
Mina barn tar upp all av min lediga tid,men för att inte göra andra frustrerade och irreterade så gör jag ALDRIG inlägg på facebook och diverse forum om mina barn,jag pratar ALDRIG om dem på jobbet osv.
Nu till vad som gör mig så sjuk frustrerad,jag som säkert många andra är dock tvungen att någongång per termin vabba,min man och jag försöker dela lika,men han tjänar mer så av ekonomiska skäl blir det ofta jag som vabbar,hämtar från dagis osv,men jag säger aldrig nått om det på jobbet,inte ett ljud och jag vabbar inte speciellt ofta.Jag jobbar på en myndighet med mest kvinnor.På min avdelning är alla barnlösa och hela tiden varje dag sitter de och slänger ur sig hur äckliga barn är, de kan inte åka tunnelbana för alla "ungjävlar",föräldrar är dumma i huvudet, det enda de gör är att snacka om sina ungar osv osv Jag tror att mina kollegor gillar mig och att eftersom jag aldrig pratar om mina barn så tror jag att de liksom glömmer bort att jag också är förälder,men det sårar mig så jä,kla mkt att det har kommit till en gräns då jag känner att jag faktiskt måste säga upp mig.Jag står inte ut med att hela tiden ursäkta mig,ALDRIG kunna säga någonting om det som faktiskt mitt liv kretsar runt,jag vet inte vad jag vill säga med det här inlägget mer än att hoppas någon annan förstår mig,känner mig så jävla ensam,ingen av mina kompisar har barn,så det personerna jag älskar mest i hela världen,allt de gör,vårt liv tillsammans,den ända jag kan dela det med är dem och min man och det gör vårt liv så isolerat..