Vad gör jag för fel på krogen? :-/
Jag får aldrig napp på krogen och jag förstår verkligen inte vad jag gör för fel. Hoppas någon snäll människa här kan ge mig tips.
Jag är en tjej, 30 år, men ser ut som 25 så tror inte min ålder är problemet. Jag är ganska kort (160 cm) och ser hyfsat bra ut enligt mig själv - stora blå ögon, tjocka läppar, långt lockigt brunt hår, timglasfigur med smal midja. Jag har testat olika sorters kläder, har oftast en röd klänning som slutar ovanför knäna med vid kjol, axelband och tight kring överkroppen. Har även testat ha en jättetight glittrig kortare klänning men ingen skillnad.
Jag går oftast ut med en eller två tjejkompisar och blir lite lagomt full. Den ena tjejkompisen är äldre än jag (35) och liten och blond, den andra är längre än jag och två år yngre än mig, utländskt utseende. Båda har lite hudproblem och jag tror inte att de anses jättemycket snyggare än mig eller något. De får alltid massor av killar efter sig även fast de inte ens försöker (ena tjejen har kille och andra är gift). Jag får ingen.
Jag brukar titta lite lagomt på killar, snegla och le lite försiktigt om jag får ögonkontakt, tittar inte för länge heller, tittar bort lite, tittar tillbaka typ... men det hjälper inte. Har även gått fram ibland när vi bytt lite blickar och sagt att jag tycker att han verkar gullig. Han ler och tackar, och går iväg. En gång bad jag om en kram och fick det, men sedan gick han.
Killar pratar enbart med mig om de är kompisar till de som stöter på mina kompisar, och då för att de måste typ. Näe, jag fattar inte vad som är fel. Hjälp? Jag vill också ha uppmärksamhet... Blir avundsjuk på alla tjejkompisar som säger att de måste knuffa bort killar på krogen... och sedan går de ut med mig och de bara "Meh vad konstigt, ingen verkar ju gilla dig? Vad skönt..." Nej jag tycker inte att det är skönt. Blir bara ledsen