Hjälplös
Hej!
Vet inte hur jag ska börja! Jag och mitt ex skildes för lite mera än 3 år sen, Vi skildes som vänner typ bästa vänner och allt funkade så bra mellan oss och våra 3 barn med skola jobb intressen vi delade på allt för att göra allt så bra som möjligt för våra barn i den svåra tiden när ändå vi skildes.. Gick ett tag och vi båda träffade nya, Allt var ändå som vanligt mellan oss tills några månader senare då mitt ex ( pappan) helt plötsligt inte hämtade på dagis/skolan svarade aldrig i telefonen eller nått det gick över 2 månader innan han visade nått intresse. Jag byggde upp barnen igen och igen samma visa varje gång. Sen skulle ha ha dom varannan helg och det funkade väldigt bra barnen var glada när dom åkte och hade haft kul där när man frågade dom,. Sen efter ett år så började vi prata om varannan vecka och bestämde oss för att pröva det barnen var jätte glada för att få fara dit... Men tog inte lång tid innan det var på ruta 1 igen Hans nya är så elak mot våra barn alltid en massa när dom kommer hem... Att dom är fula får inte äta från hennes och dotterns mat och att dom ska ta deras pappa ifrån dom, Nu har skolan/ dagis börjat klaga över deras hygien och att dom inte är så rena när det är hans vecka. pappas nya ta inget ansvar över dom alls. Hon är hemma och är mamma ledig nu och hennes dotter får gå hem efter skolan. Men våra går kvar tills kl 18 varje dag på pappan får hämta. Skulle kunna skriva hur mycket som helst. Snälla kan nån ge mej ett råd har bråkat med han nu snart 3 år genom soc familjerätten allt man kan tänka sig men han bara skakar på skallen och bryr sig inte ett dugg!!!! Inget rör han i ryggen...