Hitta ingen kategori förskola
Så där av att jag lägger denna här.
Nu till saken, det är så här att i måndags när jag hämta min son så hade han 2 st märken i ansiktet. Fine barn slår sig. Jag frågade vad som hänt och fröken som jag prata med visste inte riktigt.
Väl hemma så började han prata om att han fastnat i ett träd och att en stor pojke hjälpt honom loss. För han hade skrikigt och skrikig och skrikigt och ingen fröken hade hört honom.
Dagisets gård ser ut som ett T fast om man säger att benet är kortare. och det är i benet han hade vait i.
Jag försökte reda ut vad som hänt dagen efter med fröknarna och ingen vet. Tom de tror att det är en pojke från högstadiet som ligger bredvid som hoppat över och hjälpt honom.
Igår när jag kom så stod 2 av fröknarna och jag prata med den ena och de sa att de hade varit med där nere och haft koll. Men när jag kom så va han där själv. Jag kom tidigare igår. Och i morse så sa de att han hade sprungit dit när jag kom.
Jag såg han inte på gården när jag kom, vet inte om de har rätt. Ska prata med deras chef idag.
kan någon komma in och hjälpa honom och han har skrikit så kan vafan som helst hända.
Vet egentligen inte vad jag vill få ut av detta inlägg, har ni tankar åsikter får ni gärna skriva dem.