• Lopzie

Bf i dag!

Äntligen är dagen D här....1 april, som vi väntat så på! Har en bebis som verkligen lever rullan i magen och själv är jag uttråkad och vill bara att han kommer ut....NU! Funderar på vad jag ska göra i dag, hur jag ska fördriva tiden, och känner att jag är så less på att vara själv om dagarna. Har två barn som går i f-klass och tvåan och de bara väntar också. Kanske blir det en tripp till centrum...

Lycklig mamma till två prinsar?
  • Svar på tråden Bf i dag!
  • Ziria

Inga känningar att han är på g?

Själv har jag BF om 4 dar, 4/4! Jag önskar verkligen att han ville komma snart :)

• Lopzie

Tack Ing-Marie! Ja det känns jättespännande Ziria, till och från känns trycket nedåt väldigt starkt, men med pojkarna gick jag över 14 resp. 10 dagar. Men nu har vi ju bara det där sista, jobbiga men fantastiska framför oss innan vi äntligen får hålla våra små i famnen ♥ Önskar dig lycka till!

Lycklig mamma till två prinsar?
  • pickadolla

Hur har det gått, har din bebis tittat ut än?

Jag hade också BF 1/4, men vår lille har inte behagat att titta ut än!
    Det är första barnet så jag är ganska nervös inför förlossningen, men känner mig samtidigt ganska färdig nu. Bebisen är fixerad sedan över en månad tillbaka och ligger med huvudet långt ner. Jag känner dock inte ens några förvärkar, så nu undrar jag lite när den egentligen har tänkt sig! :)

• Ziria

Ja hur går det här i tråden? Har det kommit några bebisar än? Själv är jag på BF + 2 och ingen har tittat ut än...

• Susssiii

Gått väldigt lång tid sedan någon skrev...men kanske någon mer än jag som är på BF+6 idag...Tiden sniiiiiglar sig fram  

• Ziria

Hej! Jag förstår vad du menar! Jag gick till BF + 7 sen kom min fina son :) det är så jobbigt att vänta, speciellt att gå över BF...

Mina två första barn gick jag inte över med.

Hoppas att du inte behöver vänta så länge till :)

Svar på tråden Bf i dag!