47 år och minikjol??
Hej
Tycker ni att minikjol med bara ben är lämplig klädsel för nån som är 47 år? Jag tycker det är pinsamt..
Hej
Tycker ni att minikjol med bara ben är lämplig klädsel för nån som är 47 år? Jag tycker det är pinsamt..
Jag är 45 och skulle aldrig komma på tanken,men det beror på mina mulliga ben och att jag tycker det är olämpligt. Pinsamt,nja om man är fet och allmänt trashig f.ö,men Jennifer Aniston kommer ju undan med det hur lätt som helst!
Hur mini är mini och hur ser kroppen ut? Jag vägrar mini-kjol pga mina ben och att jag får panik av tanken på att böja mig framåt i en så kort kjol. För nån som inte har dessa problem är det väl fritt fram, typ.
Öh, DU tycker det är pinsamt?
Kan vi inte bara säga att alla får se ut precis som de vill?
Jag vet inte om jag har en åsikt. De flesta brukar klä sig efter vad de anser sig passa i så så illa så att det blir pinsamt ser jag sällan. Såvida det inte handlar om någon som har lite problem med verklighetsuppfattningen, antingen pga missbruk eller psykisk sjukdom.
Det beror väl på vad man har till isf.
Min syrra är 51 o kan ha såna kjolar utan problem.
Men det är ju för att det passar hennes kropp o stil i övrigt.
Nu är ju vissa 47åringar snyggare och mer vältränade än många 25åringar så minikjol är helt ok på rätt kropp oavsett ålder.
Har sett tjejer/kvinnor med supergrymma kroppar, uppskattningsvis 45-50 år gamla. Dom skulle utan problem kunna bära upp en minikjol, med bravur.
Tycker inte åldern har med klädsel att göra, utan kroppsform, miljö och attityd styr.
Kjolar som slutar precis under rumpan gillar jag inte på någon. Det är för kort för att vara snyggt tycker jag, men ner lite på låret är okej om det passar personen i övrigt.