Ingår donatorsäd i priset? (Copenhagen Fertility Center)
På Copenhagen Fertility Center, ingår donatorsäd i priset eller köper man det vid sidan av? Hur mycket kostar i så fall donatorsäd?
På Copenhagen Fertility Center, ingår donatorsäd i priset eller köper man det vid sidan av? Hur mycket kostar i så fall donatorsäd?
jag sitter precis och undrar desamma. Upptäckte denna klinik igår, visste inte ens att den fanns. Skulle också vilja ha mer info kring priser mm och allt om denna klinik...ngn som varit där??
verkar iaf vara ett mkt billigare alternativ mot storkkliniken och vitanova....så därför undrar man ju om donatorsäden ingår??
Hej
Jag har själv precis valt att gå vidare med ivf på Copenhagen Fertility Center efter att ha provat på insemination ett par gånger.
Donatorsäd ingår inte utan är en tillkostnad.
Du kan välja om du vill beställa säd från cryos international där du kan själv sitta och välja mellan öppen eller stängd donator samt ögonfärg, hår, härkomst, exklusiv donator med barnbilder med mera. Eller så erbjuder de dig på kliniken ett litet antal av säd de har i mån av vad du har för önskemål på gener donatorn har som ögonfärg mm.
Jag var just inne på Copenhagen fertility center ´s hemsida och hittade det här: