• poishk

Fler som mår dåligt?

Hej! Jag är i vecka 28 och har i flera veckor till och från mått ganska dåligt fysiskt. Nu den senaste veckan har jag vaknat med dov huvudvärk och illamående och känt mig riktigt hängig och ibland känns det som att huvudet inte hänger med alls och ögonen är så trötta att det nästan gör ont ibland. Enda svaren jag har fått är att det händer extra mycket under graviditeten nu och att jag ska tänka på att dricka ordentligt och äta regelbundet, men det har jag gjort hela tiden?!
    Någon mer som mår såhär? Börjar tro att det inte alls är normalt..

• Svar på tråden Fler som mår dåligt?
  • ljh89

Hejj!. Jag är gravid i vecka 38!. Jag har mått dåligt i omgångar. Det är ju mkt som händer i kroppen. Hormoner som spökar. Sen kan man ju ha högt blodtryck som gör att man blir helt off. Det hade jag ungefär två veckor sen gick det ner åh då mådde jag bättre. Nu har jag haft huvudvärk i tre dagar och svullen som tusan av vätska känt mig väldigt sjuk. Va på koll hos bm idag och började gråta för att jag mår så dåligt. Sen är det väl nerver hormoner man ska ju snart bli mamma:). Allt såg ju bra ut hos barnmorskan så det är jag glad för. Så man kan ju må dåligt pågrund av att det är mycket som händer hormoner mm. Men prata med din bm om det känns jobbigt så kan hon kolla så allt ser bra ut:)

Svar på tråden Fler som mår dåligt?