• liten94

vad skulle ni tyckt/sagt/tänkt om detta?

Min sambo vill väldigt gärna åka på en kryssning i Maj tillsammans med två tjejkompisar och en killkompis. 100% fest, många dansgolv, sprit och på deras sida står det att "allt kan hända" som jag har fattat det brukar det vara rätt mycket ös osv.... Jag kommer vara höggravid, bf mitten av juni. Vad skulle ni sagt/tyckt/tänkt om detta om det var eran sambo/man/pojkvän?

• Svar på tråden vad skulle ni tyckt/sagt/tänkt om detta?
  • snorkan

Det är ju inte så att jag skulle jubla av glädje, men samtidigt så måste man ju kunna lita på varandra, annars är ju förhållandet värdelöst

• Vinterankan

Just kryssningar är väl den saken jag skulle sagt nej till. Beror nog till stor del på att jag vet flera som varit otrogna på kryssningar där i alla fall en är en sådan som man aldrig någonsin skulle kunna tro att han skulle vara det. (Men han hade också vett att berätta för flickvännen direkt och ha ångest och vara rätt knäckt över vad han gjort i lång tid framöver trots att hon förlät honom.)

• Regnbågsfärg
    liten94 skrev 2014-03-25 07:17:40 följande:

Min sambo vill väldigt gärna åka på en kryssning i Maj tillsammans med två tjejkompisar och en killkompis. 100% fest, många dansgolv, sprit och på deras sida står det att "allt kan hända" som jag har fattat det brukar det vara rätt mycket ös osv.... Jag kommer vara höggravid, bf mitten av juni. Vad skulle ni sagt/tyckt/tänkt om detta om det var eran sambo/man/pojkvän?

Jag kommer inte åka någonstans i juni, min fru beräknad till i mitten av juli.

Hänsynslös.
  • liten94

1 månad exakt till bf! Inte det att jag inte litar på honom för det gör jag. Mer att jag är rädd att allt kanske sätter igång då :o hade ju inte varit så kul direkt att han är iväg och jag ligger och föder...

• Ema86

kryssningen hade jag nog tyckt varit OK att åka på. men kommentaren "allt kan hända" bekymmrar mig mera.

• liten94
    Ema86 skrev 2014-03-25 07:44:14 följande:

kryssningen hade jag nog tyckt varit OK att åka på. men kommentaren "allt kan hända" bekymmrar mig mera.

Ja, det oroar oxå mig rätt mkt. Oavsett om jag litar på min kille att han inte skulle göra något så vet man inte vad som kan hända. Har hört rätt mycket om dessa kryssningar och det gör mig orolig. Alla ligger typ med alla -.- men som jag sa, mest orolig över att allt ska sätta igång...
  • Hetlena

Jag hade inte tyckte det var okej pga att det är i slutet av graviditeten. Öset och festandes åsiodosatt då jag litar helt och fullt på min man och vet att han är klok och tar vuxna beslut även om snacket kan låta grovt killarna emellan. Men jag hade inte velat vara själv i slutet av grav. man vet ju aldrig vad som kan hända...

• liten94
    Hetlena skrev 2014-03-25 07:50:42 följande:

Jag hade inte tyckte det var okej pga att det är i slutet av graviditeten. Öset och festandes åsiodosatt då jag litar helt och fullt på min man och vet att han är klok och tar vuxna beslut även om snacket kan låta grovt killarna emellan. Men jag hade inte velat vara själv i slutet av grav. man vet ju aldrig vad som kan hända...

Precis som jag tänker!
  • Flaskpostaren

Dumpa honom om du inte litar på honom.
    Annars, låt honom ha lite kul och ta av honom strypkopplet innan han dumpar dig.

• liten94
    Flaskpostaren skrev 2014-03-25 07:55:21 följande:

Dumpa honom om du inte litar på honom.
    Annars, låt honom ha lite kul och ta av honom strypkopplet innan han dumpar dig.

Ursäkta? Har sagt att jag litar på honom
  • Flaskpostaren
    liten94 skrev 2014-03-25 07:58:42 följande:
    Ursäkta? Har sagt att jag litar på honom
    Uppenbarligen inte eftersom du sitter här och klagar.
  • liten94
    Flaskpostaren skrev 2014-03-25 08:01:12 följande:
    Uppenbarligen inte eftersom du sitter här och klagar.
    Jag kommer vara hög gravid
  • liten94
    liten94 skrev 2014-03-25 11:48:26 följande:
    Jag kommer vara hög gravid
    V36
  • snorkan
    whydoyoucare skrev 2014-03-25 08:11:26 följande:
    Hade sagt nej till de även om jag inte var gravid.
    varför?
  • whydoyoucare
    snorkan skrev 2014-03-25 13:54:45 följande:
    varför?
    För att jag och min pojkvän är överrens vad vi tycker är okej att man gör i ett förhållande och inte. Sedan att andra hoppar på en med att man inte har tillit för varandra, har inte med saken att göra. Jag tycker helt enkelt inte att man åker på kryssning på det sättet TS kille vill göra, om man är i ett förhållande. Min partner håller med mig. Det där är ett singelbeteende i våra ögon så det händer helt enkelt inte. 

Skulle kryssning ske i familjärt eller arbets syfte så är det en annan sak. Men att åka för att festa på det där sättet ser vi inte någon mening med helt enkelt. 

TS snubbe verkar slut i huvudet i mina ögon som gör såhär när hon är gravid. Att hon får lustiga känslor kring det hela verkar han inte ta någon som helst hänsyn till heller. Inte schysst någonstans. 
Svar på tråden vad skulle ni tyckt/sagt/tänkt om detta?