• Farah

Nya vänner i Linköping

Startade denna tråd under en annan rubrik, men jag kanske har valt fel rubrik så jag gör ett nytt försök här :)

Jag är en relativ nyinflyttad Linköpingbo, fast nu blir det snart ett år sen - sjätte juni för att vara exakt (var går gränsen när man inte längre är nyinflyttad?!) ;)
    De senaste månaderna har jag nu jobbat hemifrån för mitt gamla företag som stöd. Så att utforska Linköping har fallit lite mellan stolarna. Jag tror många upplever att det blir svårare att skapa ett nytt socialt liv ju äldre man blir. Någon som håller med? Jag är 33 och bor med min man (som jag för övrigt har varit särbo med de senaste fem åren). Vi har gemensamma vänner men känner ändå att det skulle vara kul att kunna skapa mitt egna lilla sfär av vänner att umgås med :)

Jag gillar matlagning men att äta god mat toppar till och med det (även dessert/efterrätter). Jag älskar filmer av alla genre. Jag har haft en envis förkylning och det håller äntligen att ge med sig så ett av målen att påbörja träningen igen. Älskar de flesta av Les Mills klasser och är i skriven på World Class, men favoriten är nog ändå Body Combat!!

Finns det någon/några som är intresserad av att ta en fika/lunch eller t.o.m en AW någon gång? 

Väl mött!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-28 22:58
    Puttar till lite :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-04 13:07
    Ingen där ute? //f
  • Svar på tråden Nya vänner i Linköping
  • evilducky

Hej!

Jag är inte någon nyinflyttad Linköpingsbo men känner att det alltid är kul att träffa lite nytt folk. Så jag ställer gärna upp på en fika eller AW någon dag :)

Jag har en sexåring och lever med min man. Jag jobbar som förskollärare, världen bästa jobb! Annars är musik, matlagning, att måla och att skriva det som jag tycker är kul. Egentligen tycker jag nog det mesta är kul...

Skicka bara ett mejl så kan vi hänga :D

• evilducky

Hej happyliving. Såg ditt svar nu :) Det här blev ju inte riktigt av, men nu kanske vi kan se till att mötas någon gång.

• Javli

Någon som fortfrande vill ses?
    Bor med i stan och har en dotter på två år.

• Velouria

Har träffarna inte blivit av ännu?

Detta är bara ett rrrrääkneexempel!
  • Farah

Nämen vad kul! Ledsen för sent svar. Trodde att jag skulle få ett mail (eller notiser) till mitt gmail när det blir nya inlägg i tråden. Har bevisligen inte fått grepp om FL. 

Vad roligt, vet ju inte vad som ligger in schema för er. Skulle det var en tanke att träffas för en fika?? Nu på fredag kanske...

• Farah
    Javli skrev 2014-09-23 16:22:04 följande:

Jag ses gärna för en fika =)

Vad kul Javli! :)
    Har du någon önskemål? 
    Just nu är jag arbetssökande, så jag är relativ flexibel vad gäller tider...
  • Javli

Gärna helg för min del =). Hur ser det ut framöver för er?

• happyliving

För tillfället är jag sjukskriven och sängliggandes. Så avvaktar med att delta ett tag.

Däremot följer jag gärna era galna upptåg till dess att jag mår bättre. :)

• Farah
    Hej!
    Har varit väldigt inaktiv här på FL. Helger funkar även för min del. Dock är jag lite uppbokat denna och nästa helg med familjen. 

Ska vi försöka med lite fika den 18:e okt för de som kan? Förslagsvis Cafe Berget?

Krya på dig happyliving! Hoppas du mår bättre snart.

//F
  • Javli

Hej!
    Jag har lite svårt just den 18/10. Men är rätt flexibel helgerna efter =)

• Farah

oki, ska vi göra ett försök för helgen därefter? Den 25:e alternativt 26:e...

Trevlig helg på er :)

• Farah

God morgon på er! :)
    Vi närmar oss helgen med stormsteg verkar det som ;)
    Hur ser den 25:e ut för er?

//farah

• Javli

Hej!
    Sjukdomar kom ivägen för mig. Denna helgen är vi uppbokade men därefter tar jag gärna en fika någon söndag framöver ifall ni kan =)

Svar på tråden Nya vänner i Linköping