• Anonym (Ts)

Så förbannat trött på att aldrig få sex eller tjata!!!

Är så less...
    Han 31, jag 26. Vi lever som penisonärer. Eller han?
    Jag har sexlust, är lite tokig och vill ha härligt, roligt, spontant sex lite här och var.
    Men ikke. Inte ens i soffan är ok och om det ens händer då måste det va i sängen m lampan släkt å damma titual varje gång. Tråkigt och jag blir ledsen just för att det är inte såhär det ska vara.
    Sista åren har det dalat utför iom ivf/behandlingar mm men det är HAN sexlust som inte "finns", min eskalerar snarare.
    Jag vet inte vad jag ska göra, vill känna mig attraktiv, fin, älskad och behövd. Ha pussar och kramar.
    Jag vet inte mer vad jag kan göra...

Ursäkta mitt gnäll men jag är så less :(

• Svar på tråden Så förbannat trött på att aldrig få sex eller tjata!!!
  • Anonym (kuken)

En man ska kunna tillfredställa sin hustru. Det låter som ert förhållande håller på att dö när han inte vill ligga.

Ställ honom mot väggen och kräv att han kullar dig nu med samma.

• Anonym (strunt)
    Anonym (kuken) skrev 2014-03-24 05:14:57 följande:
    En man ska kunna tillfredställa sin hustru. Det låter som ert förhållande håller på att dö när han inte vill ligga.

Ställ honom mot väggen och kräv att han kullar dig nu med samma.
    Men lägg av! Alla kan tappa sexlusten, män som kvinnor utan att det innebär slutet för ett förhållande. Ingen ifrågasätter när en kvinna tappar lusten, men när mannen, ja då minsann är det kört.

TS, han kanske tappat lusten iom alla behandlingar, allt kämpande ni gått igenom osv? Inte alls konstigt egentligen. Jag var grymt trött på sex och allt liknande när vi höll på i barnlöshetssvängen. Det var inte roligt alls längre och påminde varje gång om att det aldrig blev några barn. Vi lyckades tillslut med ivf men ändå....kan ju vara en orsak.
  • nov

Kolla omgivningen, finns det något som kan vara orsaken till hans tappade sexlust? Har han mycket på jobbet? Är han ständigt trött? Hur är det mellan er, pratar ni o diskuterar saker som inte är vardagligt eller ytligt? Har ni haft spännande sex förut eller har det alltid varit samma visa under hela ert förhållande? Han kanske är vintertrött fortfarande eller trött av vårens värme? Ibland påverkas man av årstidernas förändring, jag kan göra det vid vinter/vår och sommar/höst skiftningarna.

Det kan finnas någon bakomliggande orsak på hans tappade sexlust. Se om du kan komma på några och inte bara skylla på hans sexlust.

Svar på tråden Så förbannat trött på att aldrig få sex eller tjata!!!