• Tessa17

Walking dead

Hej, min 14 årig son är galen i Walking dead serialen , jag tycker den är läskigt och hemsk att visa på Tv. han följer alla avsnitt och tycker att den är spännande. Vad tycker ni? tittar era tonåringar på den?

• Svar på tråden Walking dead
  • Queenie70

Kom på min femåring med att i tysthet ligga å glo på den när jag trodde att han sov. Verkar dock inte ha satt några bestående men...

• LillGris

Jag skulle bli besviken om min unge inte var zombiefantast i den åldern, då hade jag känt mig misslyckad :) walking dead är inte sådär superläskigt heller.

• Majsan70

Jösses här har jag o dottern  på 10 år kollat igenom den serien tillsammans. Mina tonåringar däremot kollar inte på den. Zombiefilmer är det bästa som finns!

• roffe

Den serien handlar mycket om relationer och vad som händer när man förlorar någon och måste gå vidare och fortsätta kämpa. Hur man överlever en katastrof och vad som händer med människorna när något sånt inträffar.

Det är mer fokus på sådant än på läskiga zombies =)

• LillGris
    roffe skrev 2014-03-23 20:31:32 följande:
    Den serien handlar mycket om relationer och vad som händer när man förlorar någon och måste gå vidare och fortsätta kämpa. Hur man överlever en katastrof och vad som händer med människorna när något sånt inträffar.

Det är mer fokus på sådant än på läskiga zombies =)

Exakt. Zombiesarna är typ bara läskiga de första avsnitten, sen har man ju vant sig typ.
Svar på tråden Walking dead