• Scharff

Doppresent

Hej!
    Ni som har barn och har haft dop. Vad var den bästa doppresenten? Jag ska på dop den 30 mars och har ännu inte kommit på något trevligt att ge till min brors dotter. Är det något särskilt man vill ha till sitt barn i doppresent?

• Svar på tråden Doppresent
  • mammasmirakel

Dottern fick böcker ur serien "barnkammarboken", från två släktingar.
    Hon älskar de böckerna och de ligger alltid framme.
    Vi har de med sånger i. Dottern är nu två år.

• Dixie

smycken eller smyckeskrin tycker jag är en trevlig doppresent!

• Quark

En lite pall, stol eller gungstol?

Du kanske kan måla på namnet också?

• Naaw

Fina smycken i silver eller guld är det som varit mest uppskattat här. En fin pall eller bok är också bra idéer. Tänk att det skall vara något som består. Inte kläder som barnet växer ur direkt eller någon liknande.

• honeydew

Georg Jensen sparbössa som ser ut som en elefant. Sååå snygg!! (Tycker jag iaf). Lite dyrare men jag blev väldigt glad när dottern fick den.

• ÅsaNo

En nalle som man kan värma i mikron så skänker du värme till barnet
    fast du inte är där! Finns på hälsokost

• rumpeflin

Vi fick en jättefin speldosa i form av en karusell med väldigt lugn och fin melodi, den uppskattades av min dotter som är helt fascinerad i den, och kul att spara. Sen fick hon en gung"häst" i form av ett lamm där de bränt in namn och dopdatum. Det var favoriterna.

• LILLATJEJENTVÅ

Besök www.petitecharlie.se

Där finns massor av jättehärliga doptavlor som görs personliga efter ditt önskemål - snabb leverans dessutom.

Blir en garanterat uppskattad present - billiga och vackra ramar som passar perfekt till finns på bl a Åhléns.

Lycka till!

Svar på tråden Doppresent