Hjälp! Överlevande Från Narcissis sökes
Hej. Jag behöver råd.
Jag har en pojkvän som jag misstänker/vet lider av narcissism.. Vi är i en ny relation och jag har flyttat till hans hemland. Jag e helt slut som människa och vet inte vad som är upp eller ned nu förtiden. Jag känner mig rädd att jag dömer någon fel och behöver feedback från några med erfarenhet.
Vi kan ej diskutera något för då vänder han sig inåt och himlar med ögonen, skrattar och säger att man ställer till det igen. går vi på stan så kan han plötsligt bli sur och efter några timmar så kommer det fram att jag är mer intresserad av andra män än honom, då menar han bipasserande på gatan. Jag märker att han helatiden flirtar öppet med folk och han älskar uppmärksamheten. För ett tagsedan tog han kontakt med en tjej som var uppenbart intresserad och började umgås tills det brast. Han ljuger om allt för alla och han säger att det e bara lite vita lögner. efter det kollade jag in hans fejja och fick se att han hade kontaktat et 20-tal tjejer. bl,annat försökt att bestämma sex-dejt. När jag ifrågasätter det så skrattar åt det hela och säger att han bara skojar. Han skrev alla dessa meddelanden för att jag skulle se dem, för han ville såra mig för att jag inte hade gett honom uppmärksamhet.
Det värsta e att jag älskar honom sååå in i norden, och vill hjälpa honom. Kan man det?
När vi pratar om ett slut då smälter han och berättar om sina uppmärksamhetsproblem och om sin skruvade barndom. det gör mig mer förvirrad. ..
hjälp.
En helt förvirrad människa