• SAD

Tjej på tjej medans kille tittar på

Hej! Jag är otroligt sugen på att träffa en tjej och leka och min mans fantasi är att titta på. Finns det fler par som gjort detta? Hur gick ni tillväga och mest av allt, hur gick det?

• Svar på tråden Tjej på tjej medans kille tittar på
  • SAD
    Anonym (UG) skrev 2014-03-19 19:50:47 följande:

Bättre forum för detta är nog www.darkside.se

Darkside är väl för s/m mm?
  • Anonym (Swinger)

Det har vi testat vid upprepade tillfällen. Första gången på en Swingersklubb I Göteborg. Flickvännen hade under en längre tid drömt om att prova tjejsex och något jag också önskade att hon skulle få utforska medan jag tittade på. Var inte direkt planerat utan mer spontant. Vi hade sex I samma rum som ett annat par och tjejerna började lite trevande att smeka och kyssa varandra och efter en stund blev det så att säga en ren lesbisk liveshow där den andra manen och jag fick aggera publik. Vi har gjort detta vid flera tillfällen senare, ibland på klubb och iband med tjejer eller par vi träffat privat. Vissa gånger har jag bara tittat på och njutit av att se flickvännen ha sex med en annan kvinna och vid andra tillfällen har det slutat med att man fått vara med I leken. Tyvärr är det många som är oseriösa på BC och liknande sidor. Man märker rätt snabbt att många som svarar på annonser eller annonserar själva är killar som utger sig för att vara tjejer eller par. Som alltid när det gäller trekanter och andra typer av sex med inbjudna lekkamrater är mitt råd att noga tänka igenom det hela och att prata med varandra innan om vad man vill uppleva och inte vill vara med om. Tänk också på att fantasi och IRL är två helt skilda saker. Kommunikation både verbalt och med ögonkontakt är viktig för att läsa av varandra så man inte gör något galet.

• Anonym (UG)
    SAD skrev 2014-03-19 19:55:39 följande:
    Darkside är väl för s/m mm?
    Nej inte bara det... Skulle mer se det som ett forum för personer mer sexuella preferenser som sträcker sig utanför den traditionella lådan... :)
  • Anonym (BH)

Ja!!! Vi har träffat andra kvinnor några gånger. Nice:)

Det som är "svårt" med att hitta en till är att de flesta som vill ha trekanter av olika slag är paren. Den där "andra" kvinnan är inte lika vanlig. Jag har träffat många kvinnor som älskar sex med en man och en kvinna till och som gärna vill allt möjligt sexigt.

-Om hennes man är med.

Men visst finns det tjejer som gillar att ha sex med par, vi har sex med en väninna till mig ibland.

Vi träffade två tjejer från BC, vi har träffat någon på krogen och någon på någon fest.

Men på BC exempelvis; På 20 par som söker en till kvinna, finns det en tjej som söker par.

• Anonym (Swinger)
    Anonym (UG) skrev 2014-03-20 06:37:45 följande:
    Nej inte bara det... Skulle mer se det som ett forum för personer mer sexuella preferenser som sträcker sig utanför den traditionella lådan... :)
    Självklart kan man söka på Darkside men personligen tycker jag att det måste till lite mer än sex mellan två tjejer med en kille som tittar på för att platsa på Darkside.
  • Anonym (Joda)

DS är till för många! Värt att spana in... Jag har hittat min partner där...

• Anonym (Swinger)
    Anonym (Joda) skrev 2014-03-20 07:05:12 följande:
    DS är till för många! Värt att spana in... Jag har hittat min partner där...
    Säger som sagt inte att det är fel att kolla på Darkside speciellt inte sedan BC och andra sidor helt har spårat ur under de senaste åren. Tycker dock att det är synd att förstöra Darkside med denna typen av sökande, då är snart Darkside i samma träsk som BC och andra sidor. Personligen skulle jag ha reagerat starkt negativt på personer som söker denna typ av kontakt via Darkside under den tid jag var aktiv där som BDSM intresserad singel.
  • SAD
    Anonym (BH) skrev 2014-03-20 06:56:37 följande:

Ja!!! Vi har träffat andra kvinnor några gånger. Nice:)

Det som är "svårt" med att hitta en till är att de flesta som vill ha trekanter av olika slag är paren. Den där "andra" kvinnan är inte lika vanlig. Jag har träffat många kvinnor som älskar sex med en man och en kvinna till och som gärna vill allt möjligt sexigt.

-Om hennes man är med.

Men visst finns det tjejer som gillar att ha sex med par, vi har sex med en väninna till mig ibland.

Vi träffade två tjejer från BC, vi har träffat någon på krogen och någon på någon fest.

Men på BC exempelvis; På 20 par som söker en till kvinna, finns det en tjej som söker par.

Avis!

Ja dom erbjudanden har jag också fått, bara från par och mannen här är inte så sugen på att ta in en till man, även om han också bara skulle titta på.

Ja bc känns ju som det är kört..
  • SAD
    Anonym (Swinger) skrev 2014-03-20 05:06:52 följande:

Det har vi testat vid upprepade tillfällen. Första gången på en Swingersklubb I Göteborg. Flickvännen hade under en längre tid drömt om att prova tjejsex och något jag också önskade att hon skulle få utforska medan jag tittade på. Var inte direkt planerat utan mer spontant. Vi hade sex I samma rum som ett annat par och tjejerna började lite trevande att smeka och kyssa varandra och efter en stund blev det så att säga en ren lesbisk liveshow där den andra manen och jag fick aggera publik. Vi har gjort detta vid flera tillfällen senare, ibland på klubb och iband med tjejer eller par vi träffat privat. Vissa gånger har jag bara tittat på och njutit av att se flickvännen ha sex med en annan kvinna och vid andra tillfällen har det slutat med att man fått vara med I leken. Tyvärr är det många som är oseriösa på BC och liknande sidor. Man märker rätt snabbt att många som svarar på annonser eller annonserar själva är killar som utger sig för att vara tjejer eller par. Som alltid när det gäller trekanter och andra typer av sex med inbjudna lekkamrater är mitt råd att noga tänka igenom det hela och att prata med varandra innan om vad man vill uppleva och inte vill vara med om. Tänk också på att fantasi och IRL är två helt skilda saker. Kommunikation både verbalt och med ögonkontakt är viktig för att läsa av varandra så man inte gör något galet.

Tack för jätte bra tips. Det är ju så otroligt viktigt att prata igenom allt och alla scenarion som kan tänkas komma. Men en sak är säker är att detta inte bara är en fantasi, detta kommer att hända men jag vet inte när, var och med vem
  • Anonym (Swinger)
    SAD skrev 2014-03-20 08:16:36 följande:
    Tack för jätte bra tips. Det är ju så otroligt viktigt att prata igenom allt och alla scenarion som kan tänkas komma. Men en sak är säker är att detta inte bara är en fantasi, detta kommer att hända men jag vet inte när, var och med vem
    Lycka till och hoppas att det blir trevlig för alla inblandade när det sker. Tyvärr är det inte det enklaste att hitta en tjej som vill vara med när killen tittar på. Skulle bli väldigt mycket enklare om han kunde tänka sig att dela upplevelsen med en annan kille. Är rätt vanligt med par där tjejen har en önskan om att testa lite tjejsex antingen one on one eller tillsammans med sin partner.
  • SAD
    Anonym (Swinger) skrev 2014-03-20 08:24:52 följande:
    Lycka till och hoppas att det blir trevlig för alla inblandade när det sker. Tyvärr är det inte det enklaste att hitta en tjej som vill vara med när killen tittar på. Skulle bli väldigt mycket enklare om han kunde tänka sig att dela upplevelsen med en annan kille. Är rätt vanligt med par där tjejen har en önskan om att testa lite tjejsex antingen one on one eller tillsammans med sin partner.
    Tack!

Jag vet, har fått en del erbjudanden av den sorten och jag kan tänka mig ett par men inte mannen här, och man måste ju lyssna på alla i blandade så vi får först försöka hitta en tjej och sen får vi se om vi gillade det och går vidare

Får jag fråga vilken ålder du och din partner än i?
  • Smecker

Det gick jättebra.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • SAD
    Smecker skrev 2014-03-20 08:57:35 följande:

Det gick jättebra.

Tittade du bara på?
  • Anonym (Swinger)
    SAD skrev 2014-03-20 08:46:51 följande:
    Tack!
    Jag vet, har fått en del erbjudanden av den sorten och jag kan tänka mig ett par men inte mannen här, och man måste ju lyssna på alla i blandade så vi får först försöka hitta en tjej och sen får vi se om vi gillade det och går vidare
    Får jag fråga vilken ålder du och din partner än i?
    Vi har bägge passerat 50.
    Jag var drygt 25 när jag började med Swingerssex och BDSM min flickvän var drygt 45 första gången hon besökte en Swingerskubb och nästan 50 när hon för första gången hade tjejsex.
  • Smecker
    SAD skrev 2014-03-20 09:03:28 följande:
    Tittade du bara på?

Ibland, ibland inte.
  • SAD
    Anonym (Swinger) skrev 2014-03-20 09:04:55 följande:
    Vi har bägge passerat 50.
    Jag var drygt 25 när jag började med Swingerssex och BDSM min flickvän var drygt 45 första gången hon besökte en Swingerskubb och nästan 50 när hon för första gången hade tjejsex.
    Okej kul att ni båda hittat något som ni trivs och njuter av, det är viktigt
  • Anonym (Swinger)
    SAD skrev 2014-03-20 09:11:10 följande:
    Okej kul att ni båda hittat något som ni trivs och njuter av, det är viktigt
    Självklart är det så att det är viktigt att man trivs och njuter. För vår del stärker det våra band att vi upplever saker tillsammans. Har tyvärr också sett en del relationer som helt gått i kras efter besök på klubbar och privata fester på grund av att bägge inte haft samma önskan utan ena parten (oftast kvinnan) har ställt upp på den andres önskemål för husfridens skull. Därav mitt råd om samförstånd och kommunikation.
  • SAD
    Anonym (Swinger) skrev 2014-03-20 09:17:38 följande:
    Självklart är det så att det är viktigt att man trivs och njuter. För vår del stärker det våra band att vi upplever saker tillsammans. Har tyvärr också sett en del relationer som helt gått i kras efter besök på klubbar och privata fester på grund av att bägge inte haft samma önskan utan ena parten (oftast kvinnan) har ställt upp på den andres önskemål för husfridens skull. Därav mitt råd om samförstånd och kommunikation.
    Ja jag kan tänka mig att det kan bli så, även svartsjuka. Sen tror jag även att ni har fördelen med att vara lite äldre (även om du började som ung) då kan jag tänka mig att man är mer säker i sig själv, vad man gillar och inte och att man trivs med sin kropp.
  • Anonym (Swinger)
    SAD skrev 2014-03-20 09:22:52 följande:
    Ja jag kan tänka mig att det kan bli så, även svartsjuka. Sen tror jag även att ni har fördelen med att vara lite äldre (även om du började som ung) då kan jag tänka mig att man är mer säker i sig själv, vad man gillar och inte och att man trivs med sin kropp.
    Fördelen för min del vara att jag var singel när jag började med Swingerssex så svartsjuka var inget problem. Träffade också flickvännen genom ett forum för Swingers så det är för oss rätt naturligt att prata om sex, fantasier och vilka gränser vi har. Kan väl säga så mycket när det gäller våra gränser att flickvännen får träffa andra tjejer/kvinnor för sex one on one men aldrig ensam tillsammans med ett par och jag vet att det är en inte helt ovanlig inställning bland mina vänner i Swingerskretsar därav kommer min inställning att ni har ett rätt tufft problem att lösa om din pojkvän inte vill dela upplevelsen av att se dig tillsammans med en tjej med en annan kille. Chansen att få till det tillsammans med ett par är många gånger större än att hitta en tjej som vill med dig och din kille som enda åskådare.
Svar på tråden Tjej på tjej medans kille tittar på