• Anonym (Why??)

Mindre lust

Min var otrogen för över ett år sedan och vi har bearbetat mycket av det och vi har gått vidare. Jag har haft det otroligt jobbigt men vi har alltid haft ett kalas sex liv. Mycket sex!
    I snitt så är har det varit som minst 3-4 ggr i veckan.

Nu till problemet!

Han har haft svårt att få upp den de senaste månaderna. Typ när spänning över om jag skall gå eller stanna kvar så har hans potens minskat. Han påstår sig ha lust! Vi har börjat flera gånger och så får han upp den och så helt plötsligt dör den....? Han säger att han har jättemycket på jobbet och det kan jag nog intyga att han har också...

Men är det någon annan som har råkat ut för det här? Han påstår att det inte har något med otroheten att göra... självklart tvivlar jag på det!

• Svar på tråden Mindre lust
  • Anonym (tjej)

Hej!
    Jag skulle gissa att det inte har med otroheten att göra i med det har gått så pass lång tid. Tror mer det har med hans jobb att göra, att han känner sig stressad. Vet att tjejer som känner sig stressade har svårt att bli våta, och det borde ju vara samma sak med killar..

• CalleA

Jag skulle nog kunna tänka mig att det har med otroheten att göra. Innan otroheten fick du honom att känna sig som en bra älskare och en partner att lita på. Efter otroheten har han "sänkt" sig själv i dina ögon, och därför känner han sig kanske inte lika stark och trygg i sin roll som älskare längre.

Svar på tråden Mindre lust