• lasky77

Mamma på 50% söker nya vänner i Göteborg

Hejsan,

Jag är en ensamstående mamma till en pojke på 7 år som bor hos mig varannan vecka. 
    Jag är 35 och bor i centrala Göt. Är ganska ny i stan och letar efter vänner.

Jag är an väldig social och easy going person samt tycker om att planera saker men även att komma på ngt kull väldig spontant.
    Det vore trevligt att träffa tjejer för att prata med, fika, promenera, gå ut, äta ute, gå på bio, you name it, både tillsammans med barn eller utan.

Hoppas att höra av erSkrattande.  antligen här eller på mail winga77@gmail.com.

• Svar på tråden Mamma på 50% söker nya vänner i Göteborg
  • Tjejgöteborg

Kul :) är en ensamstående tjej på 32 år med en son på snart 2 år som bor hos mig på deltid. Träffas gärna o hittar på grejer både med och utan barn! Kanske ses över en fika eller ett glas vin nån dag?

• lasky77
    Tjejgöteborg skrev 2014-03-18 15:18:24 följande:
    Kul :) är en ensamstående tjej på 32 år med en son på snart 2 år som bor hos mig på deltid. Träffas gärna o hittar på grejer både med och utan barn! Kanske ses över en fika eller ett glas vin nån dag?

Ja gärna:) Du får gjärna höra av dig på mail till mig så bestämmer vi en fika. Jag heter Inga förresten.
  • Kanyawatks

Hej, jag är 35 år, är ensam mamma. min son är 6 år, han bor hos mig varannan vecka. Jag är inte svenska men min son är blanda.  jag interesse om barn or mat.... :)

• lasky77
    Kanyawatks skrev 2014-03-18 18:40:41 följande:
    Hej, jag är 35 år, är ensam mamma. min son är 6 år, han bor hos mig varannan vecka. Jag är inte svenska men min son är blanda.  jag interesse om barn or mat.... :)

Hej, jag är inte svensk från början heller och min son är också halv svensk:)
    Vart kommer du ifrån? vart bor du i stan? Du får gärna skriva ett mail till mig om du vill....:)
  • Heav

Hej,

Jag skickade precis ett mail till dig :)

Är också en deltidsmamma med en son på 8 år i Göteborg. Hör gärna av dig!

Svar på tråden Mamma på 50% söker nya vänner i Göteborg