• MissKali

Vad har ni för förvaring till era underkläder?

Jag sliter snart mitt hår. Jag vet inte hur jag ska förvara mina underkläder på ett bra sätt och framför allt BH. Hur gör ni? Jag tycker dom blir så förstörda när dom bara ligger i en låda. Tips? Vad har ni för förvaring? 

Försök alltid förlåta, men glöm aldirg det som hänt. //// Jag skanar dig, varje dag
  • Svar på tråden Vad har ni för förvaring till era underkläder?
  • La Lola

De ligger i en byrålåda.

Hur kan de bli förstörda så?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Surrender4Me

Mitt ex hängde alltid upp sina BH över en stång som egentligen va till för att hänga galgar på i en av hennes garderober.

• Tack för detta

Jag tycker att byråer är så fruktansvärt fult! Möjligtvis att en söt en kan passa i ett barnrum. Själv har jag en stor garderobsvägg på ena kortsidan i mitt rum. I en av garderoberna har jag trådlådor för underkläder, träningskläder, slapparkläder, en del linnen som likaväl kan vikas som hängas... Jag är inredningsarkitekt till yrket, så jag har mina idéer. Något annat jag avskyr är vardagsrumsbord (som bjuder in till ätande i vardagsrummet, vilket jag AVSKYR!). Själv har jag en stor puff som "bord". På denna kan man ställa en bricka för vattenglaset eller temuggen. Det värsta är dock ändå de stora fula TV-apparaterna som ofta täcker en hel vägg! Jag har valt en dold bioduk i ena änden, samt en dold projektor i andra änden. En TV kan ALDRIG vara en vacker inredningsdetalj. De är så FULA!

• elyse

I låda i en Expedithylla (4 lådor). 

• Madmoiselle

Jag förvarar mina i trådbackar. Varför skulle BH: arna bli förstörda av att vara i en byrålåda?

• frökenO

I lådor. En för bh:ar och trosor i den andra. Har en walk in closet.

• Dazzel

Huller om buller i en garderob. Allt för lite spänning i vardagen.

Kommer kallad men ej strax, ty född till slav är ingen tax.
  • catwinter

Jag har typ 2 bhar som passar så de hänger på badrumstorkställningen när de inte används. Tvättar en medan jag använder den andra.

Trosor ligger lite överallt, i byråer, på torkstället, i bärkassar från den senaste tvätten. Likaså strumpor. Orka organisera, SÅ många har jag inte och de används hela tiden så jag bryr mig inte om att sortera och stoppa undan dem.

• catwinter
    Tack för detta skrev 2014-03-17 23:31:14 följande:
    Jag tycker att byråer är så fruktansvärt fult! Möjligtvis att en söt en kan passa i ett barnrum. Själv har jag en stor garderobsvägg på ena kortsidan i mitt rum. I en av garderoberna har jag trådlådor för underkläder, träningskläder, slapparkläder, en del linnen som likaväl kan vikas som hängas... Jag är inredningsarkitekt till yrket, så jag har mina idéer. Något annat jag avskyr är vardagsrumsbord (som bjuder in till ätande i vardagsrummet, vilket jag AVSKYR!). Själv har jag en stor puff som "bord". På denna kan man ställa en bricka för vattenglaset eller temuggen. Det värsta är dock ändå de stora fula TV-apparaterna som ofta täcker en hel vägg! Jag har valt en dold bioduk i ena änden, samt en dold projektor i andra änden. En TV kan ALDRIG vara en vacker inredningsdetalj. De är så FULA!
    Jag blir yr i huvudet av dina krav på inredning. Ingen byrå, ingen TV.... och vad är trådlådor för något?
  • Apotheosis

Jag brukar ha min ena BH på mig och den andra i tvättkorgen. :P trosorna viker jag och lägger i garderoben.

• KimPossible

Om de inte sitter på mig, så ligger de i Elfa-backar i tvättstugan eller garderoben, beroende på renhetsgrad. Möjligen kan någon ha slitit sig och hamnat i en väska eller nåt hörn nånstans i huset, men jag brukar ha hyfsat bra koll på mina fyra behåar.

Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • catwinter

Börjar man tvätta underkläder för hand varje dag som jag gör upptäcker man snart hur lite det behövs när man inte måste springa ner i tvättstugan med dem. Jag brukar ta mina använda underkläder med mig i badet och skrubba och spola dem rejält och sen hänga på elementet. :) Så är de rena och torra till nästa dag. Jag har kanske 4-5 par trosor som jag använder och det räcker fint. Och bara två bhar eftersom INGET annat sitter bra. :)

• mammasmirakel

I en trådback i garderoben. Har då inte märkt att de skulle bli förstörda av det.

• Cecese

Jag har inte så många och dom jag har hänger på en krok i garderoben.

• k girl

I en byrå, hemska tanke...!
    Byrån byggdes av min mors morbror under tiden han gick som snickarlärling i början av 30-talet. Byrån har tre lådor i mitten, två små skåp med spegeldörrar och fina rokokoben. En låda för strumpor, en för trosor och en för stockings, strumpbyxor och sådant. BH:arna som används hänger jag på en klädbetjänt och de som inte används förvaras i silkespapper i en trälåda i garderoben.

• Helle 85

Å ett tips, googla på "bra storage" så finns det ett gäng bilder som ger förslag på förvaring.

Svar på tråden Vad har ni för förvaring till era underkläder?