• Julianne1

Framåtvänd liggdel Swift - liten hiss- hjälp! :)

Hej!

Jag har ett problem som ni kanske kan hjälpa mig med!

Vi har en otrolig liten hiss som har helknasig form, den är liksom sexsidig och pytteliten (max 2 pers, heöt otroligt). Vi bor på våning 6 o måste få in vagnen i lägenheten för man varken får eller kan ha den i trapphuset (litet det med). 

Den enda liggvagnen som gick in (o som vi hade möjlighet att låna o testa med) var mountain buggy swift. Vi är så sjukt nöjda med den, den är så smidig o grym! Men den är sjukt jobbig att få in, det är tur att vår son gillar gupp o oljud :)

Men nu till problemet som vi var medvetna om vid inköpet o som jag då som gravid inte alls tyckte var ett problem men nu med knoddem här känns hemskt:

Han växer ju så satans mkt o fort o liggdelen är nu minimal för honom. Han är 3 mån o vi måste snart byta till sittdelen men i sovläge... Men nu till problemet! Han sitter ju framåtvänd!! Det funkar ju inte alls?! Eller?

Tänkte höra om ni har några tips på små, enkla framåtvända vagnar som man kan ha tills swiften funkar igen? Har för mig att bugaboo bee o stokke scoot är små o barnet kam vara vänt mot mig?

Så tacksam för hjälpen!!!

Svar på tråden Framåtvänd liggdel Swift - liten hiss- hjälp! :)