• emim

Ensam mamma söker nya vänner NV skåne

Nybliven ensam mamma till en 2,5 åring söker nya bekantskaper!
    Är 27 år och mamma till en livlig envis liten tös. Har henne alla dagar förutom varannan helg.
    Är du precis som jag och känner att livet kanske känns lite ensamt de helger man är barnfri?

Har du kanske barn i samma ålder och vill gillar att fika ?

Bor i NV skåne, känner inte så många där jag bor tyvärr.
    Skriv en rad Glad

• Svar på tråden Ensam mamma söker nya vänner NV skåne
  • singel pappa83

Bor i Helsingborg och är ensamstående pappa på heltid ( förutom varannan helg)  dock är min son 9år . Men alltid kul och prata lite :) 

• Tisse82

Hej.. Jag bor utanför Lund o är 31 år:) har 3 barn, 11, 9 och 10 månader!! Vart bor du?

• emim

Vad kul med svar.
    Jag bor i Örkelljunga (men kommer från Helsingborg)

Mina intressen består av min dotter! Kan säga att jag efter en lång relation försöker hitta mig själv igen!
    Men, konst av alla dess slag (tattueringar bl.a) musik,  djur (tidigare hästtjej) film och historia.
    Gillar att ta ett glas men är ingen krogmänniska direkt.
    I övrigt precis som de flesta kvinnor, dock ska tilläggas att efter ha jobbat inom ett mansyrke i en del år har jag utvecklat något sjukare humor!

• singel pappa83

Vet hur det är med att finna sig själv, har inte haft ett seriöst förhållande på 2 år å först nu känner jag att jag är redo för något nytt, men samtidigt så är ja glad å lycklig som singel! Men nu e hockey säsongen över så nu måste ja hitta något annat att hitta på  på kvällarna haha.

Sjukare humor e ju bra ;) får man fråga inom vilket yrke du jobbar ? 

• Starshiine

Hej! Jag är en ensamstående mamma till min son på 5 månader. Gick igenom graviditet och förlossning i stort sätt själv. Är nyinflyttad i Sjöbo men jag vill hemskt gärna hitta nya likasinnade vänner i Skåne :) Ibland känns det som man är i en ganska ensam situation som just ensamstående. Puffar på tråden..

• Mandalie93

Hej:) hör av er om ni har lust att ses i vårvädret! Bor i Lund. Skriv mail om ni vill prata mer Mvh

• Emilia88

Hej,
    Jag är 26 och har visserligen inga barn men letar ändå efter nya vänner :) Dessutom planerar vi barn. Bor i Landskrona.

• Emilia88

emim, läser att du varit hästtjej tidigare. Roligt! Har själv alltid haft en dröm om att lära mig rida, det är inget du funderar på att ta upp igen? 

Svar på tråden Ensam mamma söker nya vänner NV skåne