vad det en våldtäkt?
För några år sedan när våran son föddes, så hade jag problem med sömnen så min läkare skrev ut sömntabletter till mig. En kväll så ville pojkvännen slicka mig (jag hade då taget mina sömntabletter) jag gick med på det och efter att jag kommit så blev jag riktigt trött. Pojkvännen ville fortsätta men jag sa klart och tydligt NEJ. La mig sen på sidan och somnade.
Några dagar senare hade vi en diskussion om något med hans ex (minns inte exakt). Han sa iaf att dom hade legat sked och han ville ligga, så han stoppa in den men hon låg som en död fisk och sen hon somnade efter en liten stund. Sen säger han " du var ju också som en död fisk häromdagen så jag måste vara riktigt tråkigt" jag frågade va fan han pratade om och fick sen veta att han försökte ha sex med mig (på samma sätt som med hans ex) men att jag tydligen hade legat som en död fisk. Jag hade inget minne av det så jag insåg ganska fort att han hade försökt ligga med mig när jag sov och jag hade klart och tydligt sagt nej. Jag blev arg och ledsen på honom och sa att jag hade sagt nej och att jag sov. Han sa då "jo jag vet men jag trodde du var vaken för du brukar aldrig somna så fort. Förlåt det var dumt av mig".
Jag mådde lite dåligt ett tag men förlät honom och sen slöt jag tänka på det men för någon dag sen ploppade det upp i huvudet och jag undrar nu om det var en våldtäkt?
Jag har aldrig kunnat se det som en våldtäkt då vi är tillsammans och jag älskar honom och han är världens finaste man.