• Anonym (känslig)

en fråga till er GBP opade om bullf*tta

Jag ska göra en gbp op nu i april. Jag pratar med många andra som redan är opade men just denna fråga känns pinsamt att fråga dom. Jag har varit överviktig hela mitt liv så jag alltid haft hängiga bröst ect ect. Jag har även alltid haft en bullf*tta som jag alltid har hatat. Min fråga är, kommer jag alltid ha en bullf*tta även om/när jag blir smal eller kommer den också bli lite smalare? hoppas ni förstår vad jag menar och kan svara på det.

• Svar på tråden en fråga till er GBP opade om bullf*tta
  • Anonym (hejsan)

svårt att svara, har gått ner rätt mycket utan op ca 50 kg och min hänger inte med dock min rumpa mellan benen där bak skit fult

tränar och tränar inget händer där bak alls tråkigt nog, magen har dragit tillbaka rätt mycket med strykträningen

träna hela kroppen träna strykträning i maskiner de brukar rekommendera det

jag avbokade min op och lyckades själv med matdagboken.se och sen nu det sista med överviktsenheten

lycka till med op ....

• Anonym (...)

Gått ner ca 55 kg, vilket var halva min kroppsvikt. Bullfittan är kvar, men betydligt mindre och hängigare.

• Anonym (hejsan)

någon mer än mig som har fått häng rumpa`?

• Anonym (hejsan)
    Erizajo skrev 2014-03-16 14:47:48 följande:
    Ja ganska hängig rumpa och bullfittan är tyvärr kvar :(
    hur mycket jag än tränar rumpan på gymmet med maskiner, cyklar med mera går den inte bort rumpan fan också
  • Anonym (känslig)

Typiskt :( Hade gärna velat att lite försvann

Svar på tråden en fråga till er GBP opade om bullf*tta