• Juliana87

bristningar

Jag fick ganska mycket bristningar under graviditeten, framförallt på magen. och det ser inte alls kul ut nu. Min son är bara en månad, och magen har inte dragit ihop sig helt...den är fortfarande slapp, och de gör att bristningarna syns extra mycket. Så min fråga är ifall det blir skillnad när magen är fastare, jag tänker att ju slappare magen är desto mer "gropig" blir den. helt klart värt att få lite bristningar på magen, för nu har jag ju världens finaste son:) men de skulle va skönt om de inte syntes så mycket som det gör nu

• Svar på tråden bristningar
  • Anneli 87

Jag fick också jättemycket bristningar på magen under min graviditet. De var jätteröda också och väldigt tydliga. Nu är min dotter 15 mån och de har bleknat markant och minskat! Så ge det lite tid så ska du se att det kommer bli mycket bättre :)

• Juliana87

åh, hoppas på det på :))

Anneli 87 skrev 2014-03-15 06:40:31 följande:
    Jag fick också jättemycket bristningar på magen under min graviditet. De var jätteröda också och väldigt tydliga. Nu är min dotter 15 mån och de har bleknat markant och minskat! Så ge det lite tid så ska du se att det kommer bli mycket bättre :)

• Lovisa08

Håller med #1! Mina bristningar har också bleknat med tiden. Dock så kan de först kännas värre när huden drar ihop sig, helst plötsligt tyckte jag att bristningar syndes mer. Tills huden anpassat sig. Och sedan blir det bättre.

Svar på tråden bristningar