• Lotta87

OROLIG

Hej!

Om exakt en vecka ska jag göra mitt rul och jag är så orolig har längtat efter detta sen jag fick reda på att jag väntade barn, är nu i v 19 (18+1) men har hela tiden trott och tror fortfarande att jag är skendräktig... Hade symptom 3 veckor innan och 3 veckor in i graviditet sen slutade det bara men har varit trött hela tiden, haft lite "mensvärk" från och till, alltid hungrig och behöver springa på toa ständigt... Men inget annat och inget sträck på magen som dom flesta får... Har känt lite fladder och typ "petningar" men kanske inbillar mig för att jag vill att mitt knytte ska leva... Är det någon annan som känt likadant som jag som gjort sitt ul och allt varit bra?

Tacksam för alla svar!

Med vänlig hälsning, Lotta

• Svar på tråden OROLIG
  • Flickan och kråkan

Men du har ju en alldeles normal graviditet, med helt normala graviditetssymptom. Streck på magen har verkligen inte de flesta . Tror du har googlat lite för mycket . Med vänliga hälsningar från en trebarnsmamma. Om en vecka kommer du att få se ditt lilla pyre. Stort grattis

• Kimsan1
    Lotta87 skrev 2014-03-13 14:14:31 följande:
    Hej! Om exakt en vecka ska jag göra mitt rul och jag är så orolig har längtat efter detta sen jag fick reda på att jag väntade barn, är nu i v 19 (18+1) men har hela tiden trott och tror fortfarande att jag är skendräktig... Hade symptom 3 veckor innan och 3 veckor in i graviditet sen slutade det bara men har varit trött hela tiden, haft lite "mensvärk" från och till, alltid hungrig och behöver springa på toa ständigt... Men inget annat och inget sträck på magen som dom flesta får... Har känt lite fladder och typ "petningar" men kanske inbillar mig för att jag vill att mitt knytte ska leva... Är det någon annan som känt likadant som jag som gjort sitt ul och allt varit bra? Tacksam för alla svar! Med vänlig hälsning, Lotta
    Oroa dig inte! en fullkomligt normal och fin graviditet :) Din knodd mår 100 % prima!!
  • Lotta87
    Flickan och kråkan skrev 2014-03-13 14:42:41 följande:

Men du har ju en alldeles normal graviditet, med helt normala graviditetssymptom. Streck på magen har verkligen inte de flesta smile1.gif . Tror du har googlat lite för mycket smile5.gif . Med vänliga hälsningar från en trebarnsmamma. Om en vecka kommer du att få se ditt lilla pyre. Stort grattis smile1.gif

Å tack så mycket för ditt svara :D

Haha, ja... Jag har väl detta kanske

ja, jag hoppas verkligen detta och har verkligen nåt att se fram emot nu

Tack tack
  • Lotta87
    Kimsan1 skrev 2014-03-13 14:47:17 följande:
    Oroa dig inte! en fullkomligt normal och fin graviditet :) Din knodd mår 100 % prima!!
    Tack så mycket då är det bara å vänta å se hehe
  • kimz91
    Lotta87 skrev 2014-03-13 14:14:31 följande:
    Hej! Om exakt en vecka ska jag göra mitt rul och jag är så orolig har längtat efter detta sen jag fick reda på att jag väntade barn, är nu i v 19 (18+1) men har hela tiden trott och tror fortfarande att jag är skendräktig... Hade symptom 3 veckor innan och 3 veckor in i graviditet sen slutade det bara men har varit trött hela tiden, haft lite "mensvärk" från och till, alltid hungrig och behöver springa på toa ständigt... Men inget annat och inget sträck på magen som dom flesta får... Har känt lite fladder och typ "petningar" men kanske inbillar mig för att jag vill att mitt knytte ska leva... Är det någon annan som känt likadant som jag som gjort sitt ul och allt varit bra? Tacksam för alla svar! Med vänlig hälsning, Lotta

Oj! Detta är som att du har skrivit om mig! Jag är exakt likadan! Jag ska på ultraljud den 31 och har längtat sedan dag ett. Har mått super bra under hela graviditeten bara lite spänningar i brösten, mönster och trött. Inget annat! Även jag är super orolig att jag bara inbillar mig och att dom säger på ultraljudet att "tyvärr där finns inget" man blir tokig! Men vi inbillar oss! Allt kommer vara bra med våra små:) Lycka till kram
  • Lotta87
    kimz91 skrev 2014-03-17 08:14:35 följande:

Oj! Detta är som att du har skrivit om mig! Jag är exakt likadan! Jag ska på ultraljud den 31 och har längtat sedan dag ett. Har mått super bra under hela graviditeten bara lite spänningar i brösten, mönster och trött. Inget annat! Även jag är super orolig att jag bara inbillar mig och att dom säger på ultraljudet att "tyvärr där finns inget" man blir tokig! Men vi inbillar oss! Allt kommer vara bra med våra små:) Lycka till kram
    Hehe, okej precis, ska ju göra mitt om 2 dagar och är super nervös nu... Men har börjat drömma lite om bebis så det kanske är ett bra tecken

Klart vi inbillar oss hehe, finns säkert ett litet pyre där inne

Tack så mycket, slänger ut en bild om 2 dagar och lycka till själv, alltid skönt å prata av sig med andra som känner likadant kram
  • michimichi
    Lotta87 skrev 2014-03-18 09:41:28 följande:
    Hehe, okej precis, ska ju göra mitt om 2 dagar och är super nervös nu... Men har börjat drömma lite om bebis så det kanske är ett bra tecken

Tack så mycket, slänger ut en bild om 2 dagar och lycka till själv, alltid skönt å prata av sig med andra som känner likadant kram
    Hur gick det? :)
  • Kuben
    Lotta87 skrev 2014-03-18 09:41:28 följande:

Hur gick det?
Svar på tråden OROLIG