• Anonym (Fasthållen)

Jag har ju också rätt att göra mina val

Hej, allesamman!
    en killkompis till mig låter inte mig göra som jag vill. T.ex igår så pratade jag med honom i telefon efter jag varit på en ungdomsgård som jag verkligen trivdes på människorna där var jätte snälla och några jag vill bli kompis med och vem vet jag kanske träffar en underbar partner om jag går dit ofta och kommer någon så nära. (jag har inte bråttom med sådant jag låter det ta den tid det tar) Men när jag sa till honom att jag kanske en dag träffar någon som är intresserad av mig då blev han orolig och sa att han skulle bli ledsen om jag hittar en pojkvän någon dag.. jag menar det är ju mitt liv och mitt val i sådana fall. En gång när jag sa att jag ville gå på krogen och ta en dryck med alkohol så sa han att jag inte skulle göra det för han inte vill att jag gör det... Detta börjar bli så jobbigt... Jag tycker det är löjligt att han är orolig över att jag ska hitta en pojkvän en dag för jag söker kärleken men jag låter det ta den tiden det kommer ta tills jag hittar den rätta jag tycker inte man ska ha för bråttom med det..

Ha en fin dag på er :)

• Svar på tråden Jag har ju också rätt att göra mina val
  • Jackson

Och du tror inte att denne killkompisen är intresserad av dig för att?

The only thing to do with good advice is to pass it on. It's never of any use to oneself.
  • Philippa

Han är väl kär i dig?

• Anonym (Fasthållen)
    asta66 skrev 2014-03-13 09:25:32 följande:
    Ge han inte makt över dig som han inte har.

Det tänker jag inte göra. Det är mitt lov och mina val han får tycka vad han vill....
  • Anonym (Fasthållen)
    Philippa skrev 2014-03-13 09:26:02 följande:
    Han är väl kär i dig?

Antagligen det verkar så.....
  • Anonym (Fasthållen)
    Jackson skrev 2014-03-13 09:09:06 följande:
    Och du tror inte att denne killkompisen är intresserad av dig för att?

Jag har inte känslor för honom...
  • Lindsey Egot the only one

Han verkar vara kär i dig och vill kontrollera dig. Mitt råd SPRING! Och bli ALDRIG tillsammans med honom.

• Anonym (.)
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-03-13 10:17:27 följande:
    Han verkar vara kär i dig och vill kontrollera dig. Mitt råd SPRING! Och bli ALDRIG tillsammans med honom.
    Han är inte din vän. Han är kär i dig och svartsjuk, manipulativ och kontrollerande. Bryt kontakten. Bli för guds skull aldrig någonsin ihop med honom. Ge honom inget som kan tolkas som intresse alls.
  • Anonym (Fasthållen)
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-03-13 10:17:27 följande:

I love your advice! Dels det så planerar jag att tattuera hela kroppen och han säger att jag ska låta bli det för att HAN inte tycker det blir snyggt. Jag menar det är väl mitt val..
  • Anonym (Fasthållen)
    Anonym (.) skrev 2014-03-13 10:30:32 följande:
    Han är inte din vän. Han är kär i dig och svartsjuk, manipulativ och kontrollerande. Bryt kontakten. Bli för guds skull aldrig någonsin ihop med honom. Ge honom inget som kan tolkas som intresse alls.

Ja precis jag tänker inte låta någon kontrollera mitt liv
Svar på tråden Jag har ju också rätt att göra mina val