Jag har ju också rätt att göra mina val
Hej, allesamman!
en killkompis till mig låter inte mig göra som jag vill. T.ex igår så pratade jag med honom i telefon efter jag varit på en ungdomsgård som jag verkligen trivdes på människorna där var jätte snälla och några jag vill bli kompis med och vem vet jag kanske träffar en underbar partner om jag går dit ofta och kommer någon så nära. (jag har inte bråttom med sådant jag låter det ta den tid det tar) Men när jag sa till honom att jag kanske en dag träffar någon som är intresserad av mig då blev han orolig och sa att han skulle bli ledsen om jag hittar en pojkvän någon dag.. jag menar det är ju mitt liv och mitt val i sådana fall. En gång när jag sa att jag ville gå på krogen och ta en dryck med alkohol så sa han att jag inte skulle göra det för han inte vill att jag gör det... Detta börjar bli så jobbigt... Jag tycker det är löjligt att han är orolig över att jag ska hitta en pojkvän en dag för jag söker kärleken men jag låter det ta den tiden det kommer ta tills jag hittar den rätta jag tycker inte man ska ha för bråttom med det..
Ha en fin dag på er :)