Thailand är förstört...OBS åk inte...
Hej vi har varit i Thailand. 5 år i rad från 2009 och tills i år 2014-02-21.
Thailand är bortom allt som har med semester att göra det är lika dyrt och om inte dyrare i Sverige.. När ni landar på Phuket .. så måste ni ta taxi till Hotellet 1000BHT var ni en skall åka på Phuket,, 10 minuter eller till Ravai .. det är åcker pris .. och det vet dom om.. en Öl kostar 120-160 - 220 BHT mat kostar för 5 personer 1500-2500 BHT. allt kostar ingen är längre vänliga utan dom Bara vill ha pengar.. Han som kör ut dig till någon ö och snorklar tjänar mer än en gemene man får ut i månaden han tjärnar ca 20,000 i månaden för han kör alla dagar i veckan och två turer om dagen a ca 600 kr / per gång.. han står inte och väntar som dom gjorde för .. alla pratar Ryska eller säger billigare än i Ullared.. massage från 600 BHT och upp till 1500 eller dyrare och klipper du naglarna så klipper dom så lite att du måste klippa 3 gånger till innan du åker hem .. Nä.. jag avråder er från att åka till Thailand.. Nu kommer det massa inlägg om att det inte alls är så dyrt osv ... men spara din kraft till någon som orkar lyssna jag vet att det kostar det jag säger ooojag det går att köpa öl för 60BHT men då är det inte längre någon semester ,du är på .För då måste du ta dig till någon lokalbutik. Då får du gå i 32 graders värme , för dom skall ha 400 BHT att köra dig 100 meter.... eller varför inte köpa glass till barnen för 150 svenska kronor... som sagt.. sluta att hitta på massa inlägg som säger att det är billigt i Thailand .. titta dig i spegeln efter åt din tunga är SVART.