• Anonym (Orolig)

MIssed abortion för 4 veckor sen

Mitt MA startades för 4 veckor sen. Med cytotec tabletter. Återbesök för 3 veckor sen o d fanns ett område kvar med förtjockad slemhinnor. O nu dag 30 o går väntar på första mensen. För den behövs för o rensa ut det sista????? O jobbigaste jag plussar väldigt starkt fortfarande det tär på mig:/ Vet att mens behövs för o rensa ut o d lär blöda rikligare än vanlig mens???' Så att test kan visa svagare o sen blankt? Fler som plussat långt efter. Ett MA/MF???? Som haft lite rester kvar o som väntat på mens för o rensa ut? O sen tagit nytt grav test efter första mensen o visat svagare el blankt?? Depp dag idag . Ska även ringa Gyn nästa vecka för o få tid o testa hcg hormon o be om Vul

• Svar på tråden MIssed abortion för 4 veckor sen
  • Anonym (GM)

Jag blev tvungen att få hormontabletter (minns tyvärr inte vad de hette) för att få igång en vanlig mens. Hade sedan en riklig 2-dagars mens istället för min vanliga period på 6-7 dagar och sedan var jag gravid igen och fick äntligen vår efterlängtade dotter. Men innan hormontabletterna gick jag från oktober till januari och småblödde. Fick både cytotec och skrapning, men inget hjälpte innan hormonbehandlingen. Kräv en sådan för det sliter så på en att aldrig få ett avslut på den hemska upplevelsen ett MA är. :(

Svar på tråden MIssed abortion för 4 veckor sen