hash
Nej, jag har inget missbruk egentligen. Mer psykiskt, viljan att ta men gör det inte..
Har iaf en fråga, hur kommer det sig att VARJE gång jag försökt röka på så har jag spytt??? Tål jag det inte eller varför har det blivit så?
Nej, jag har inget missbruk egentligen. Mer psykiskt, viljan att ta men gör det inte..
Har iaf en fråga, hur kommer det sig att VARJE gång jag försökt röka på så har jag spytt??? Tål jag det inte eller varför har det blivit så?
Du kanske röker för intensivt? Vad blandar du med, tobak?
Det vanligaste anledningen man spyr.
Är att man druckit alkohol.
Sen är det rent psykiskt ofta att man spyr.
Då att du tänker varje gång att jag spydde senast men inte denna gång.
Så hamnar man i en ond cirkel.
personligen så var det när man drack lite för mycket alkohol.
Då räckte det känna lukten, så kom det.
Men när man väl hade spytt, så var det inga problem alls.
Och spy mer eller må dåligt gjorde man inte.
Jag har en bättre fråga, om du spyr _varje_ gång d röker, varför röker du då?
Jag hade i alla fall själv hållit mig långt bort från en drog med så pass stora biverkningar på mig.
Jag hade i alla fall själv hållit mig långt bort från en drog med så pass stora biverkningar på mig.
Uh där sa du nått, jag måste nog omvärdera mitt föra lite, hellre då röka och i alla fall ha lite trevligt mellan spyorna än att behöva lida sig genom surströmming, bara tanken får min mage att reagera negativt
Uh där sa du nått, jag måste nog omvärdera mitt föra lite, hellre då röka och i alla fall ha lite trevligt mellan spyorna än att behöva lida sig genom surströmming, bara tanken får min mage att reagera negativt
Finns de som dricker alkohol och alltid spyr, m,en fortsätter ändå.
Oftast mår du inte illa, utan en kroppslig reaktion.
Det vanligaste kan vara nikotin-förgiftning, cannabis orsakar att nikotinet tas upp snabbare i blodet omloppet.