• Vilaa

Blir inte gravid längre...

Har 7 ma/missfall bakom mig och alltid ändå känns att det är skönt att jag blivit gravid lätt i alla fall men nu tar det sig inte alls, har försökt i flera månader och senast med pergotime och ovitrelle utan att det tar sig! Så frustrerande! Blir rädd att det hänt något så jag inte kan bli gravid längre =( Känns så ensamt nu med ytterligare ett problem.

• Svar på tråden Blir inte gravid längre...
  • Inelg

Jag har haft 5 MF.. utdragna på 2 år.. Vi gjorde utredning som inte visade något alls på någon av oss.. Efter det vågade jag inte försöka utan min gynekolog satte oss i IVF kö.. Så nu är jag gravid igen i v 24 tack vara IVF.. Kanske något att kika på? Det va det ända som hjälpte oss...

• Vilaa

Grattis Inelg! =) Ja, ivf är förståss ett allternativ men eftersom vi har ett barn sedan tidigare så får vi inga gratisförsök och tyvärr är ekonomin ansträngd här men vi får se..

• Inelg
    Vilaa skrev 2014-03-18 13:36:46 följande:
    Grattis Inelg! =) Ja, ivf är förståss ett allternativ men eftersom vi har ett barn sedan tidigare så får vi inga gratisförsök och tyvärr är ekonomin ansträngd här men vi får se..
    Ok förstår. Ja då blir det tuffare iof.. Det är svårt att "skita" ut 50 tuss.. ;/
     Ja du har säkert gått igenom allt i boken antar jag.. Utredning?
Svar på tråden Blir inte gravid längre...