• Hooligan86

bh:ar/amningsbh:ar i stora storlekar, gbg??

VAR o var i staden Göteborg kan man hitta sjyssta amningsbehåar i större storlekar???
    Efter mina tidigare graviditeter har jag gått från E till I-J kupa i ett nafs... =/
    Har någon tips på vart man kan hitta bh:ar upp till typ I-K-kupa så vore jag enormt tacksam! =)
    Svårt att hitta när man är normalbyggd annars finns ju massa "mormorsbh:ar" men just amnings verkar kört.. =/ Är ju även svårt att hitta "vanliga" bh:ar i typ E-G-kupa som ser vettiga ut... =( Tråkigt..

• Svar på tråden bh:ar/amningsbh:ar i stora storlekar, gbg??
  • Flickan och kråkan

Nu står det precis still men det finns en liten underklädsbutik i närheten av nk, alltså på östra hamngatan...söder om nk men norr om kungsportsplatsen. På samma sida som nk. Jag har kufisk storlek som gravid och ammande 65f/g och de har haft i min hopplösa omkrets upp till kupa h eller i.

• Hooligan86

Ja Change brukade jag handla på när det låg på Backaplan men sen det stängde har det inte hänt mycket i garderoben...xD Ska kolla där! =)

• förväntansfull2014
    Flickan och kråkan skrev 2014-03-11 11:33:47 följande:
    Nu står det precis still men det finns en liten underklädsbutik i närheten av nk, alltså på östra hamngatan...söder om nk men norr om kungsportsplatsen. På samma sida som nk. Jag har kufisk storlek som gravid och ammande 65f/g och de har haft i min hopplösa omkrets upp till kupa h eller i.

Menar du korsetten?
  • zbaby

Kolla Gustav Mellbin på nätet, de finns i Sthlm men skickar gärna. Köpte en, eller faktiskt tre likadana hos dem. Svarta, tunna, med stöd och båge.. Underbara! I 75J, så det finns.. Är på sem nu så jag kan inte kolla märket men det är ett kvinnonamn.

• Emmdan

Är du i Kungälv ska du gå in på Carola. Mycket bra underkläder och trevlig personal. På västra gatan.

Svar på tråden bh:ar/amningsbh:ar i stora storlekar, gbg??