Varför nu efter 11 år
Jag födde för 11 års sen en underbar pojke. Pappan ville inte ha med oss att göra . Han stack till sitt hemland han har hört av sig på något sett inga telefon samtal inga kort el presenter . Jag har försökt i några år att meddela honom hur det går för hans son med mail o sms men han svara inte . Tillslut gav jag upp. Visst har sonen frågat efter sin pappa visste inte riktigt vad jag skulle svara tillbaka men sa att hans pappa bor o jobbar i annat land . Nu på senaste åren har inte frågat nått efter honom. Men idag fick jag en rejäl schock fick ett samtal från pojkens pappa att han nu är i Sverige och han vill träffa sin son imorgon. Jag har pratat med pojken och han blev fly förbannad . Han skrek varför ska han träffa mig nu efter alla dessa år . Han har ju inte ringt eller hört av sig . Har jag klarat mig utan honom så kommer jag klara av att inte ha honom i mitt liv . Jag behöver ingen pappa och jag vill inte träffa honom. Jag förstår han. Så jag ringde tillbaka till pappan och sa att det inte går imorgon . Han blev arg och sa att jag håller undan hans barn från han . Han sa att skulle ringa ett par samtal imorgon till familjerätten o soc . Jag sa gör det för jag har ett o annan säga till med , sen slängde jag på luren . ... Pojken vill ju inte o pappan är arg på mig .. Va ska göra...