swede skrev 2014-03-23 21:55:13 följande:
Hoppaspåbebis, jag kan bara säga gott om AvaRiga än så länge, men jag/vi har ju aldrig varit där...men kommunikationen på mail och mediciner på DHL har fungerat jättebra. Man kan få ett inlogg på deras hemsida för att "se" de olika donatorerna, om man vill. Det finns massor med information här på Familjeliv och olika kliniker. Vi valde Avariga dels för att vi har läst mycket positivt om kliniken och dels för att de inte har någon kö, vilket vi tyckte var viktigt! Hoppas du är ok efter alla IVF-försök och redo för nya tag

Lycka till!!
Åh tack för så snabbt svar!!! Roligt att höra att Ava känns bra, har haft bra "magkänsla" för dem fr första början när jag började Pris, vad som ingår, om de är duktiga, rates osv. Det är inte alltid så lätt att hitta det man vill veta i trådarna alla skriver ju allt möjligt i en enda röra - jag oxå så klart!

Men mycket matnyttigt finns. Man vill veta allt på en gång för man vill ju inte vänta mer än nödvändigt innan man får komma igång. Hur lång tid på ett ungefär tar det innan man får komma dit - alltså från första kontakten. Hur lång tid tar provtagningar i Sthlm, sök av donation osv. och vad vill de veta - behöver de översatta jornaler, nya prover osv
Är tacksam för all info jag kan få!!!

Ja, du vet väl hur det är!