Drömtydning, hjälp? blir galen
Hej allesammans,
Jag har drömt om samma person flera dagar i rad nu och börjar bli tokig, vad vill drömmen säga?Personen jag drömmer om har jag varit hopplöst förälskad i och tydligen han även i mig, men ingen av oss berättade detta för varann utan fortsatte som väldigt nära vänner, jag såg aldrig att han var kär i mig (dum blondin) han kunde komma på nätterna endast för att säga hej, ställde upp vått i torrt, fanns alltid där, ringde och smsade väldigt ofta och flyttade in hos mina föräldrar under en kort period (han behövde lite hjälp på vägen i väntan på eget)
Sist jag drömde om honom så drömde jag att han bara var där, runt mig liksom, gamla minnen återskapades i drömmen, och nu inatt så drömde jag att jag på något sett var hos honom, han bodde hos ett äldre par tillfälligt, supertrevliga, jag sov över där men ingenting hände mellan oss, och jag vaknade av att han ville skicka blommor, jag tjuvlyssnade på ett telefon samtal och han pratade med någon och frågade om han kunde skriva mitt namn på blommorna men till sin adress, jag fick en jättefin blomsterbukett av honom och sedan så fortsatte vi umgås, han var jätte kär i mig och jag i honom, men någonting hindrade oss från att berätta för varann.
Konstiga drömmar, men finns det någon som kan tyda drömmar?