• noziah

Hej!

Hej alla!

Jag är helt ny här på FL men tänkte att det kan vara skönt att ventilera tankar med fler aprilmammor. Vi väntar vårt första barn den 27 april. Är nu i vecka 33 och mår bra men är tröttare än vanligt. Jobbar på 4 veckor till sen ska det bli skönt att ladda upp för den lilles ankomst. Hoppas att ni mår bra, bf närmar sig med stormsteg.

• Svar på tråden Hej!
  • Erizajo

Hej! Jag är i v 31 och har bf 7/5 är sjukskriven sedan två veckor men fr.o.m. 8/3 blir det graviditetspenning :) detta är vårt tredje barn.

• humledummle

Hej bf 28 april med andra barnet . Jobbar när jag orkar annars går jag hemma och myser

• noziah

Jag ansökte om halv graviditetspenning men fick tyvärr avslag. Jobbar som lärare. Vad jobbar du med? Det är bara att hänga i. Ska iväg till barnmorskan nu, hoppas att allt är som det ska. Låter skönt att kunna välja lite själv när man orkar och inte orkar jobba, själv har jag fullt ös från det att jag sätter min fot på jobbet till jag går hem. 

• Tiger Af Lilja

Jag är beräknad i mitten av april.
    Går in i vecka 38 strax..
    Jobbar en vecka till (jobbar inom vården)

Mycket förvärkar och sammandragningar och , har gått upp totalt 18 kg totalt, är ganska smidig ändå.
    Mitt tredje barn.

Svar på tråden Hej!