Är läraren kär i mig?
Jag går på gymnasiet och nu i två år har alltid en lärare kollat på mig extra mycket, hon ler alltid stort åt mig och medan andra antecknar så kollar hon alltid på mig och ler jätte stort, för jag antecknar inte. Även andra i min klass har påpekat att hon alltid kollar på mig väldigt mycket och att hon "älskar" mig. Alltid när hon kollar på mig frågar jag "haha vad?" och hon svarar med dåliga ursäkter som "nej inget:)" "nej bara tittar på dig:)". Vad hon än pratar om på genomgångarna så kollar hon på mig som om det bara rör mig och som om jag är den enda i klassen. Hon ler alltid väldigt stort och säger hej när vi passerar varandra i korridorerna. Hon vet även att jag är väldigt insatt i hennes ämne och att jag har starka åsikter om saker och ting. Ibland känns det som om hon säger vissa saker enbart för att "provocera" och få en reaktion utav mig. Andra har också nämnt att hon älskar och provocera mig, och att hon hat älskar mig. Ibland när jag behöver hjälp så sätter hon sig lite väl nära mig och tittar mig alltid djupt in i ögonen. En gång gnuggade hon sin axel mot min. Ni ska komma ihåg att hon är gift med en man, har barn och att jag är en tjej... Hon behandlar ingen annan elev såhär så jag vill veta om hon gillar mig, för så tycker jag att det känns. Jag vill inte veta för att jag är lesbisk eller gillar henne men tankarna gör mig galen och vill bara veta hur allt ligger till. Hur ska jag gå till väga?Så verkar det som om hon gillar mig?