• Anonym (ivf)

mitt i ivf lämnar mannen mig

Jag och maken är mitt uppe i vår första ivf behandling, jag ska i morgon på vul för att kolla om det är dags för äl sprutan! Nu ikväll börja min make prata om att göra slut, jag vart i sån chock så att jag inte fick fram ett ord, han har nu dragit iväg och jag vet inte vart! Vad ska jag göra???

• Svar på tråden mitt i ivf lämnar mannen mig
  • Anonym (ivf)

Någon? 😭

• Kryddmix
    Anonym (ivf) skrev 2014-03-02 23:10:36 följande:
    Jag och maken är mitt uppe i vår första ivf behandling, jag ska i morgon på vul för att kolla om det är dags för äl sprutan! Nu ikväll börja min make prata om att göra slut, jag vart i sån chock så att jag inte fick fram ett ord, han har nu dragit iväg och jag vet inte vart! Vad ska jag göra???
    VAd är hans anledningar?
  • Anonym (ivf)

Jag har inte en blekaste

• Anonym (har ivf-dotter)

usch vad jobbigt.

Tycker ni ska kontakta psykologen på ivf-kliniken och gå dit tillsammans.
    Ivf är påfrestande för de flesta förhållanden tyvärr...
    Om det nu är det som är anledningen... knepigt han inte ger dig någon anledning, så jag gissar på det...

• Limalie

Men fy vad illa av din man. Blir riktigt ledsen för din skull.

Hur har det gått? Kram

• Anonym (Xan)

Jag förstår att du är jätteledsen nu men vilken tur ändå att han gör detta nu och inte om fem månader...

• Anonym (......)

Hur har det gått med allt? Kram!

• Anonym (ivf)

Han ville bevisligen inte och jag fick fatta ett beslut, jag har längtat så mycket efter barn och tänkte inte ge upp det för att det tog slut så jag använde mig av donator sperma och nu ruvar jag :)

• Anonym (......)

Oj, vad stark du är som kunde tänka om så snabbt. Hoppas du får ditt efterlängtade barn.

Svar på tråden mitt i ivf lämnar mannen mig