• Anonym (knottran)

Knölar i underlivet

Hej,
    jag har en längre tid haft små knottror i underlivet. De är hudfärgade och ja, jag vet inte hur jag ska förklara dom, men de ser ut som små skinsäckar. Kan det vara en bra beskrivning? När jag var på en gynundersökning så la hon något på dem och skulle de blivit vita så hade det varit "farligt" men nu behöll de hudfärgen. När jag har vart på andra undersökningar så har man inte sagt något om dom heller. Så antar att de inte är farliga.

Jag har hört av en vän som efter graviditeten fått knottror där hon hade spruckit. Kan det vara så att jag har skurit mig när jag rakat mig och därför fått dessa knölarna när det har läkt? Dom gör inte ont när man klämmer på dom och de utgör inget besvär mer än att jag skäms över dom när jag är med min partner. Han har såklart inte sagt något men jag känner ju dom så fort jag tvättar mig. Min kompis fick en salva utskriven som hon inte kommer ihåg vad den hette då det var 6 år sedan. Någon som har någon fundering om vad det kan vara? Borde inte barnmorskan ha sagt något när hon har sett dom?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-27 23:20
    Har ni även något förslag på någon salva eller så är jag tacksam! :)
  • Svar på tråden Knölar i underlivet
Svar på tråden Knölar i underlivet