• Saravistrom

Ung och gravid, träffas?

Hej,

Jag är 21 år och väntar mitt första barn i Augusti. Bor norr om stan med min sambo.
    Jag är den ända av mina vänner som väntar barn och vill därför träffa nya vänner som också väntar barn att dela tankar och funderingar med.  vara mamma ledig tillsammans kanske? :)

det gör inget om du/ni bor söder om stan då mina föräldrar bor där så jag är där ofta + att sambon och jag funderar på att flytta dit.

Det skulle vara jätte kul att träffas och prata :)
    Skriv gärna!

• Svar på tråden Ung och gravid, träffas?
  • liten94
    Saravistrom skrev 2014-02-27 12:09:42 följande:

Hej,

Jag är 21 år och väntar mitt första barn i Augusti. Bor norr om stan med min sambo.
    Jag är den ända av mina vänner som väntar barn och vill därför träffa nya vänner som också väntar barn att dela tankar och funderingar med.  vara mamma ledig tillsammans kanske? :)

det gör inget om du/ni bor söder om stan då mina föräldrar bor där så jag är där ofta + att sambon och jag funderar på att flytta dit.

Det skulle vara jätte kul att träffas och prata :)
    Skriv gärna!

Vilken stad? XD
  • kimz91
    Saravistrom skrev 2014-02-27 12:09:42 följande:
    Hej, Jag är 21 år och väntar mitt första barn i Augusti. Bor norr om stan med min sambo. Jag är den ända av mina vänner som väntar barn och vill därför träffa nya vänner som också väntar barn att dela tankar och funderingar med.  vara mamma ledig tillsammans kanske? :) det gör inget om du/ni bor söder om stan då mina föräldrar bor där så jag är där ofta + att sambon och jag funderar på att flytta dit. Det skulle vara jätte kul att träffas och prata :) Skriv gärna!

Hej! Jag är 23 år och väntar mitt första i augusti. Bor just nu i Skåne men flyttar till Nyköping på lördag:)
  • Saravistrom
    kimz91 skrev 2014-02-27 12:38:48 följande:

Hej! Jag är 23 år och väntar mitt första i augusti. Bor just nu i Skåne men flyttar till Nyköping på lördag:)
    visst är det mysigt att vara gravid!? :)
    vad kul ! varför så långt om jag får fråga det? :)
  • kimz91

[quote=72626951][quote-nick]Saravistrom skrev 2014-02-27 13:00:23 följande:[/quote-nick]

kimz91 skrev 2014-02-27 12:38:48 följande:
    visst är det mysigt att vara gravid!? :) vad kul ! varför så långt om jag får fråga det? :)[/quote Ja verkligen! !!! Ska flytta upp till mannens familj;)]
  • Saravistrom
    kimz91 skrev 2014-02-27 13:14:24 följande:
    [quote=72626951][quote-nick]Saravistrom skrev 2014-02-27 13:00:23 följande:[/quote-nick] visst är det mysigt att vara gravid!? :) vad kul ! varför så långt om jag får fråga det? :)[/quote Ja verkligen! !!! Ska flytta upp till mannens familj;)]
    Har du vart på UL än? själv ska jag dit i  slutet av mars och se den lilla som bor i magen för första gången :) längtar så mycket! :)
  • kimz91
    Saravistrom skrev 2014-02-27 13:28:37 följande:
    Har du vart på UL än? själv ska jag dit i  slutet av mars och se den lilla som bor i magen för första gången :) längtar så mycket! :)

Nej det har jag inte. Ska på inskrivning den 10 e i Nyköping och sen ut i slutet av mars;)
  • Saravistrom
    kimz91 skrev 2014-02-27 13:46:48 följande:

Nej det har jag inte. Ska på inskrivning den 10 e i Nyköping och sen ut i slutet av mars;)
    kul ! du får skriva hur det gick sen :)
  • liten94

Jag bor i halland^^ 20 år, vecka 25 med en liten tjej :)

• Saravistrom
    liten94 skrev 2014-02-27 14:53:49 följande:
    Jag bor i halland^^ 20 år, vecka 25 med en liten tjej :)
    Mysigt! :) jag längtar så tills jag vet om det är en liten flicka eller pojke som ligger i min mage :) 
Svar på tråden Ung och gravid, träffas?