• Lice

Baby Jogger City Versa

Någon som har erfarenhet av denna vagn? Låter bra, lätt att fälla ihop, rymlig korg och hög tillåten vikt. Nackdelar??

• Svar på tråden Baby Jogger City Versa
  • Nötkräm

Jag har en Versa. Det är den bästa vagnen jag haft. Jag hittar inga nackdelar med den men har hört andra som tycker den är tung att häva. Men beror väl på vad man jämför med

pojk 2002 ¤ pojk 2005 ¤ flicka 2011 ¤ flicka 2013
  • veh

Jag har en versa. Jämfört med city mini (har en sådan också) så är den mera otymplig, men den är ju ff smidigare än de flesta andra vagnar. Jag är också supernöjd med vagnen, har ibland märkt att hjulen låser ihop den dock. Alltså att jag inte lyckades fälla ut den, och då var det swivelhjulen som låg och "låste" hela uppfällningen... (Hade nog hänt när vi flyttade vagnen mellan två bilar, för jag har inte råkat ut för det mer än någon enstaka gång)

• Barbamama08

Det kanske är lite för tidigt för mig att betygsätta än, har haft den i lite drygt en vecka bara. Men än så länge är jag väldigt nöjd. Stor varukorg, lättmanövrerad och smidig. Den är lite längre än min förra vagn, men jag tror det ändå är nödvändigt eftersom barnet sparkade mig på handtaget i förra vagnen. Har varit och handlat, åkt tunnelbana, kört i en skogsstig och åkt rulltrappa vilket har gått bra. Tycker att det är bra att bromsen är på handtaget också. Dessutom var den väldigt enkel att montera ihop.

Svar på tråden Baby Jogger City Versa